Reservering via eet.nu niet binnengekomen

  • Frans V.

    Heden (29 juni 2018) bij Grand Café 't Hoofd, in Maassluis gegeten.
    Ik had hier gereserveerd (2 per. om 18.30u), maar bij binnenkomst was niks in hun reserverings-systeem hierover te vinden. Terwijl ik zowel een e-mail als een sms ter bevestiging heb ontvangen.
    Er was gelukkig nog plek, dus we konden terecht, maar via eet.nu ga ik hier niet meer reserveren.
    Hetzelfde is me trouwens een keer eerder overkomen op 8 juli 2017 bij Eetcafé De Dijk.
    Weet natuurlijk niet waar het fout gaat, maar op deze manier reserveer je voor Jan-Doedel.
    Meer mensen hier last van?
    Groeten, Frans.

  • Tom-Eric

    Hallo Frans,

    Ik vind het heel vervelend dat de reservering al 2x misgegaan is. Ik zie dat het hier gaat om reserveringen via de Eet.nu butler, waarbij wij telefonisch contact opnemen met restaurants die nog geen gebruik maken van ons systeem om je reservering op die manier door te geven. Vergelijk het met een secretaresse die een reservering maakt voor een lunch van haar bazin.

    Ik zal aan de butler die deze reserveringen heeft doorgebeld vragen om te kijken wat er precies gedaan is bij deze reserveringen om wat meer toelichting te geven over wat wij gedaan hebben. Ik weet niet of we nog kunnen achterhalen wat er in 2017 misgegaan is, maar voor recente reserveringen weten ze vaak wel wanneer er gebeld is en wie er gesproken is bij het restaurant.

    Vanuit de product kant zullen we in ieder geval gaan kijken naar hoe we dit soort problemen kunnen beperken. Helaas zal 100% vermijden nooit lukken, omdat we ook afhankelijk zijn van het restaurant die de reservering moet noteren, maar we hebben wel een aantal ideeën om in het geval van een butler reservering dit soort misverstanden te voorkomen.

    Nogmaals mijn excuses voor de vervelende ervaring.

  • Tom-Eric

    Ik zie trouwens dat het net 22:00 geweest is, dus een antwoord van onze butler dienst zal waarschijnlijk pas morgen komen omdat ze om 22u naar huis gaan.

  • Rozemarijn Hiensch

    Ik zie dat je je reserveringsaanvraag op 27 jun 15:08 hebt aangevraagd en ik heb het restaurant op 27 jun 16:55 gesproken. Ik heb de reservering doorgegeven op Frans V, omdat dit de naam is die wij doorgekregen hebben. Wellicht dat je hebt laten zoeken naar een reservering op je volledige achternaam.

    In ieder geval gaf medewerker Jordi toen aan dat de reservering akkoord was en ik heb de reservering toen aan jou bevestigd via mail en sms. Ik begrijp dat het heel vervelend voor jullie was dat de reservering niet bekend was bij het restaurant, maar ik heb het helaas niet kunnen voorkomen omdat het restaurant niets heeft aangegeven. Desondanks wil ik je wel mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

    Tot je dienst,

    De Eet.nu Butler

Volg deze dialoog via e-mail

Markdown

Om opmaak toe te voegen aan een topic of reactie kan je gebruik maken van Markdown.