Recensie verwijderen

  • Pieter

    Dit topic is verplaatst naar Hoe verwijder ik een recensie?


    Hoe verwijder ik een recensie?

  • Tom

    Als je graag zou willen dat wij een recensie voor je verwijderen (of aanpassen) kun je dat het beste even doorgeven door een mailtje te sturen naar info@eet.nu, zelf kun je namelijk geen recensies verwijderen.

    Je mag natuurlijk ook hier nu even vertellen over welke recensie het precies gaat (bij welke eetgelegenheid en onder welke naam), dan zal de desbetreffende recensie zo spoedig mogelijk worden verwijderd voor je.

  • An

    @Pieter: we hebben zojuist gezien dat je inderdaad al een mailtje had gestuurd naar info@eet.nu, waarvoor dank. De betreffende recensie hebben we hierdoor gevonden en voor je afgekeurd.

  • Ik Ergermekapot

    Ik zag dat mijn reactie op een recensie is verwijderd. daar zat geen enkele vorm van dreigement in of ongepaste taal. Ik heb alleen mijn mening gegeven. ik vind de recensies veel erger die erop staan, dit is een persoonlijke aanval op de betreffende ondernemer. Hij of zij krijgt een "hoop stront over zich heen. Dat vind ik ongepast. In uw voorwaarden over recensies plaatsen staat dat dat niet mag. Op deze manier iemand kapot maken is verschrikkelijk. dat dat zomaar mag gebeuren... En nu blijkt helaas dat ik daar ook al niks van mag zeggen. jammer.....

  • Tom-Eric

    Beste "Ik Ergermekapot", ik heb de reacties verwijderd omdat ze volstonden met beledigingen naar de schrijver van de recensie en de andere mensen die daar reageerden. Dit is niet toegestaan volgens onze regels. Als je een reactie schrijft zonder beledigingen keuren we die gewoon goed.

  • Ik Ergermekapot

    En de schrijver van de recensie beledigd volgens u niemand??

  • Tom-Eric

    De schrijver heeft een hele nette recensie geschreven waarin niemand beledigd wordt. Dat is heel wat anders dan mensen voor "strontwijf" uitmaken en schrijven dat ze "eens flink in je sterretje genomen wordt".

  • Api

    Hallo,

    Ik vraag me af waarom mijn recensie is verwijderd. Het viel me ook op dat er meerdere postitieve recensies weg zijn... En alleen de negatieve berichten blijven staan. Het enige wat ik er neer heb gezet is " alles was naar wens" dus niks geks of beledigends.

    Het gaat om pizzeria de branding!

    Ik neem ook contact op met de eigenaar en samen gaan we er werk van maken want op die manier gaat eet.nu bedrijven kapot maken.

    Gr Api

  • An

    Goedendag Api,

    Fijn dat je het meldt. Ik heb het even voor je opgezocht en zie dat de recensie verwijderd is omdat er eigenlijk geen toelichting werd gegeven over jouw ervaring. Mijn collega heeft je daar op 1 juni om 19u41 een e-mail over gestuurd. Ook jouw nieuwe recensie is helaas om diezelfde reden verwijderd.

    Misschien is onze mail in jouw spamfolder terecht gekomen. Voor de zekerheid zal ik jou een nieuwe mail toesturen.

    Groeten,

    An

    Redactie Eet.nu

  • J.C. den Hollander

    Betreffende mijn reactie op mijn diner bij Katoen in Goes, d.d. 5-7-2017. Deze is niet optimaal weergegeven en kan, wat mij betreft, verwijderd worden.

  • Janita

    Goedemorgen J.C. den Hollander,

    Dat is geen enkel probleem. Ik heb de recensie direct even voor je opgezocht en deze voor je verwijderd. Uiteraard kunnen we deze altijd terugplaatsen als je dat wilt of de tekst en cijfers voor je aanpassen indien dat nodig is. Mochten er nog vragen zijn, laat het ons gerust even weten.

    Ik wens je alvast een fijn weekend toe.

    Met vriendelijke groet,

    Janita

    Redactie Eet.nu

Volg deze dialoog via e-mail

Onderwerpen

Markdown

Om opmaak toe te voegen aan een topic of reactie kan je gebruik maken van Markdown.