• Lid sinds 25 februari 2015

Lijsten

  1. Wishlist
  2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Foto's

Ik Ergermekapot heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

  1. Ik Ergermekapot's profielfoto
    Ik Ergermekapot heeft gereageerd op het topic: Hoe verwijder ik een recensie?

    En de schrijver van de recensie beledigd volgens u niemand??

  2. Ik Ergermekapot's profielfoto
    Ik Ergermekapot heeft gereageerd op het topic: Hoe verwijder ik een recensie?

    Ik zag dat mijn reactie op een recensie is verwijderd. daar zat geen enkele vorm van dreigement in of ongepaste taal. Ik heb alleen mijn mening gegeven. ik vind de recensies veel erger die erop staan, dit is een persoonlijke aanval op de betreffende ondernemer. Hij of zij krijgt een "hoop stront over zich heen. Dat vind ik ongepast. In uw voorwaarden over recensies plaatsen staat dat dat niet mag. Op deze manier iemand kapot maken is verschrikkelijk. dat dat zomaar mag gebeuren... En nu blijkt helaas dat ik daar ook al niks van mag zeggen. jammer.....

  3. Ik Ergermekapot's profielfoto
    Ik Ergermekapot heeft gereageerd op het topic: Recensie verwijderen

    En de schrijver van de recensie beledigd volgens u niemand??

  4. Ik Ergermekapot's profielfoto
    Ik Ergermekapot heeft gereageerd op het topic: Recensie verwijderen

    Ik zag dat mijn reactie op een recensie is verwijderd. daar zat geen enkele vorm van dreigement in of ongepaste taal. Ik heb alleen mijn mening gegeven. ik vind de recensies veel erger die erop staan, dit is een persoonlijke aanval op de betreffende ondernemer. Hij of zij krijgt een "hoop stront over zich heen. Dat vind ik ongepast. In uw voorwaarden over recensies plaatsen staat dat dat niet mag. Op deze manier iemand kapot maken is verschrikkelijk. dat dat zomaar mag gebeuren... En nu blijkt helaas dat ik daar ook al niks van mag zeggen. jammer.....

  5. Ik Ergermekapot's profielfoto
    Ik Ergermekapot heeft gereageerd op een recensie van Grand Café Pascal

    Misschien is dit de regel om ervoor te zorgen dat betalende gasten met de billetjes op een schoon toilet kunnen zitten in plaats van op een vies ondergepoept en gepist toilet waar iedereen op kan!!!! Het is ook nooit goed. Ik erger me kapot!

  6. Ik Ergermekapot's profielfoto
    Ik Ergermekapot heeft gereageerd op een recensie van Grand Café Pascal

    Ik begrijp iets niet helemaal....Dus het is de schuld van het personeel dat deze mevrouw een ongelukje heeft gehad? Dat is wel erg kort door de bocht! Voordat deze mevrouw gaat winkelen neem ik aan dat ze van te voren weet waar de openbare toiletten zijn. Als ik bij de ah boodschappen ga doen of ergens kleding ga kopen kan ik ook niet naar het toilet, ookal ben ik een betalende klant. En ik begrijp dat deze mevrouw een vervelende nare ziekte heeft, maar leg dan van te voren het probleem uit en niet achteraf als het kwaad al geschiedt is. Dan is het altijd makkelijk met het vingertje wijze en iemand de schuld geven. De lunchroom is mijnsinziens niet verantwoordelijk voor het toiletwelzijn van het winkelend publiek, maar alleen voor de betalende gasten. Het winkelcentrum is dit wel! Het kan toch niet zo zijn dat je als je een restaurant hebt je dan maar iedereen naar de wc moet laten gaan!? Dussss.....misschien volgende keer een plattegrondje uitprinten van te voren...

    Tjongejonge wat een gezeik allemaal, Bah!!! ik zou niet graag in de schoenen van deze ondernemer staan!