Recensie verwijderen

  • Esther

    Dit topic is verplaatst naar Hoe verwijder ik een recensie?


    Zou u de recensies 4 stuks van Esther, Kevin Martijn en Tessa willen verwijderen dit in overleg met het bedrijf niet dat het er voor ons beter op is geworden maar om het bedrijf nog een kans te geven en restaurant La famiglia heeft het opgelost , geplaatst op 2 mei

    Vriendelijk groet,

    Esther van der Linde

    Martijn Kemps

    Kevin Arens

    Tessa Noordermeer

  • J

    Uit topic: Recentie verwijderen

    Er is een valse recentie van ons concurent van meneer Janssen van De Frietbakkers gemaakt. Zal u alsblieft verwijderen?

    Ik vind dat echt flauw van hem.

    HIj gaf zichzelf 9.5 op ( Kwalitaria). Nu nieuwe naam: De Frietbakkers.

    Met vriendelijke groet,

    Anytyme Royaal

    Panningen

  • Fabio

    wilt u mij recensie verwijderen aub is fout gegaan met het stemmen het is een recensie van kom aan tafel te sliedrecht

  • An

    @J - bedankt om dit te melden! Ik heb je hier zojuist een aparte e-mail over gestuurd.

    @Fabio - mijn collega Janita heeft hier inmiddels contact met je over gehad. Normaal gezien zou het nu in orde moeten zijn :-)

  • Wendy

    Graag zou ik de recensie geschreven door Danny, op de pagina van Humpreys Eindhoven verwijderen. Dit omdat het het verkeerde restaurant betreft. De recensie is geschreven op 01-05-2018.

    Groeten Danny.

  • Janita

    Goedemorgen Danny en Wendy,

    Dat is geen probleem. Ik heb de recensie even voor je opgezocht en gezien dat de recensie inderdaad bij twee verschillende vestigingen was geschreven. In de recensie zelf wordt gesproken over Rotterdam, dus de recensie bij Humphrey's Eindhoven heb ik zojuist verwijderd. De recensie voor Humphrey's Rotterdam is dus nog steeds zichtbaar: https://www.eet.nu/recensies/1433819. Hopelijk is dit zo in orde voor jullie?

    Met vriendelijke groet,

    Janita

    Redactie Eet.nu

  • Janita

    Goedemorgen Esther,

    Wat fijn om te horen dat er inmiddels contact is geweest met het restaurant. Ik heb dan ook jouw recensie direct even opgezocht en deze voor je verwijderd. Omdat de andere recensies door andere personen zijn geschreven, hebben wij de betreffende recensenten een e-mail gestuurd. Wij verwijderen namelijk niet zomaar recensies zonder expliciete toestemming van de recensenten zelf. Hopende op jouw begrip hiervoor.

    Wij hopen je snel weer terug te zien op Eet.nu en ik wens je nog een fijne dag toe!

    Met vriendelijke groet,

    Janita

    Redactie Eet.nu

  • An

    @Nieuwenhuis: inmiddels heeft mijn collega Mitchel hier contact met je over gehad. Mochten er alsnog vragen zijn, kan je het gerust laten weten via info@eet.nu en dan helpen wij je graag verder!

  • Michael Schoukens

    Hallo

    kunnen jullie de recensie die ik geschreven heb over de oude snas op 10/5/18 verwijderen aub?

  • An

    @Michael: goedemorgen! Ik wilde jouw recensie net verwijderen, maar zie dat het eigenlijk een "duimpje" betreft. Duimpjes kunnen wij helaas niet verwijderen, dit kan enkel door de persoon zelf gedaan worden. Als je graag jouw duimpje verwijdert, kan dit eenvoudigweg door op de restaurantpagina nogmaals op het duimpje te klikken :-)

    Mocht het niet helemaal lukken, geef gerust een seintje!

  • Tom-Eric

    Bij deze de oude reactie, een collega zal binnenkort reageren. We hoopten dat de telefonische uitleg genoeg was, maar helaas lijkt dat nog niet het geval:

    > Beste Lara en consorten. Ik heb al diverse keren gevraagd om de recensie van ████ over De Appelsche Hof te verwijderen van eetnu.nl.

    > ████ gebruikt zeer onsmakelijke woorden in zijn recensie. Omdat jullie dit al weken weigeren willen wij dat jullie onze account verwijderen per direct. Elke dag dat jullie dat weigeren eisen wij een schadevergoeding van 50 euro.

    > Eetnu.nl is gewoon een ranzige recensiesite! Om maar in jullie termen te blijven.

  • An

    Excuses, we hadden begrepen dat het inmiddels was uitgeklaard en hadden daarom jouw bericht hierboven verwijderd. Het moge duidelijk zijn dat je het hier niet mee eens bent en daarom heeft Tom-Eric het zojuist opnieuw gepost.

    Wij vinden het jammer om te horen dat dit in jouw ogen nog niet is opgelost. Na meermaals contact, via diverse (waaronder zelfs persoonlijke) kanalen, is dit dan ook de laatste keer dat we hier op reageren. De recensie van “los” op 22 april bij De Appelsche Hof verwijderen wij niet zomaar zonder diens toestemming. Het is te begrijpen dat het niet leuk is dat de pannenkoeken ranzig genoemd worden, doch is dit in onze ogen geen ongepast taalgebruik. De recensie voldoet aan onze richtlijnen en geeft de mening weer van deze recensent, die overigens via een publieke reactie heeft aangegeven dat het inmiddels is opgelost. Indien wij dit alles zomaar zouden verwijderen, is dat een vorm van censuur en dat is niet de bedoeling. Mocht de recensent alsnog contact met ons opnemen met de vraag om de recensie te verwijderen, is dat uiteraard geen enkel probleem, maar verwijderen zonder diens toestemming is iets wat wij niet doen.

  • Arnaud de Klerk

    En zo te zien zijn de spontane positieve recensies over de Appelsche Hof ook verdwenen.Het was natuurlijk al op zijn zachtst een beetje verdacht.

    Als restaurateur zou ik zorgen dat mijn toekomstige gasten een positieve ervaring hebben en ze motiveren/uitnodigen hier een recensie over te schrijven. Dan verdwijnen de huidige recensies vanzelf naar de achtergrond.

  • Arnaud de Klerk

    Ik denk dat de nu door jullie gekozen oplossing de beste is: Van deze klanten zullen er ongetwijfeld meerdere recensies gaan verschijnen welke er dan voor zullen zorgen dat de mindere recensies vanzelf naar de achtergrond zullen verschijnen.

    Wat betreft de verdwenen recensies: Hier kunnen alleen de mensen van eet.nu op antwoorden wat er exact mee gebeurd is. Maar ik weet dat ze verschillende methodes gebruiken om te controleren of deze al of niet door (personeel van) het restaurant zelf geschreven zijn.

    Wellicht hebben deze klanten al een recensie ingevuld vanuit het restaurant vanaf jullie Wi-Fi netwerk (als jullie die hebben?). Laat de klanten dit echt achteraf vanuit thuis doen om problemen te voorkomen.

  • Tom-Eric

    Onze redactie, en ikzelf, vinden het niet een recensie die smakeloze taal gebruikt. De recensie is inmiddels een paar keer besproken, maar telkens wordt (door ons) dezelfde conclusie getrokken. Uiteindelijk heeft de redactie het laatste woord, en dat woord is uitgesproken.

    De afgekeurde recensies van het afgelopen weekend waren overduidelijk frauduleus, dit is waarom ze nu niet zichtbaar zijn. Wij doen niet aan restaurantje pesten en behandelen elke recensie op zich, ook wanneer restaurants meerdere pogingen doen om vals te spelen, maar in dit geval is er gewoon geen twijfel over de echtheid / oprechtheid van die recensies.

  • Tom-Eric

    Een voorbeeld van een smakeloze recensie die onlangs afgekeurd is:

    > gare kanker zaak. ik neuk ze allemaal de moeder

    Deze en meer afgekeurde recensies kan je vinden in ons recensie logboek, inclusief de reden waarom een recensie afgekeurd is.

    Ik wil best meer toelichting geven over de afgekeurde recensies bij jullie restaurant, maar tot nu toe heb ik vermeden om een schuldige aan te wijzen en alleen gepraat over de aanwezigheid van frauduleuze recensies. Een groot deel van de frauduleuze recensies op Eet.nu komt ook niet af van de eigenaar van een restaurant, maar bijv. van concurrenten, internettrollen of passionele fans.

  • Tom-Eric

    Ik heb de privegegevens die je noemde uit bovenstaande reacties gehaald. Mensen neem je niet in bescherming tegen hunzelf door hun gegevens zo maar op het internet te gooien.

    Deze recensie is trouwens niet op onze site gepost en zou ook niet toegelaten zijn met die tekst, dus ik snap niet wat de reden is dat deze hier nu geplaatst wordt, behalve uit rancune.

    Je hebt nu werknemers van Eet.nu lastig gevallen via het contactformulier (ze ranzig noemen), onze Facebook bezoekers proberen lastig te vallen, enkele van onze werknemers buiten de site om proberen te contacteren (door ze op Facebook persoonlijk berichten te sturen of vriendschapsverzoeken te versturen) en nu blijf je doorgaan op het forum hier. Wil je er alsjeblieft mee stoppen?

  • jeannette

    Helaas is ons antwoord over de klacht bij restaurant Pannetjes bij de verkeerde recensie terecht gekomen. Moet zijn bij de recensie van Arie. Gaarne verzoeken we u dit te corrigeren.

  • Tom-Eric

    @jeanette - Ik heb de reactie voor jullie verplaatst.

  • Hanneke Westerbrink

    Tja en nu ben je geblokkeerd.

  • Tom-Eric

    Ik ga er van uit dat Hanneke Westerbrink het nieuwe account is van Nieuwenhuis die we inderdaad vanmorgen geblokkeerd hebben, omdat ondanks mijn verzoek om te stoppen, er random recensenten op Eet.nu lastig gevallen werden met ongepaste reacties en duimpjes omlaag.

Volg deze dialoog via e-mail

Markdown

Om opmaak toe te voegen aan een topic of reactie kan je gebruik maken van Markdown.