Recensie verwijderen

  • Esther

    Dit topic is verplaatst naar Hoe verwijder ik een recensie?


    Zou u de recensies 4 stuks van Esther, Kevin Martijn en Tessa willen verwijderen dit in overleg met het bedrijf niet dat het er voor ons beter op is geworden maar om het bedrijf nog een kans te geven en restaurant La famiglia heeft het opgelost , geplaatst op 2 mei

    Vriendelijk groet,

    Esther van der Linde
    Martijn Kemps
    Kevin Arens
    Tessa Noordermeer

  • J

    Uit topic: Recentie verwijderen

    Er is een valse recentie van ons concurent van meneer Janssen van De Frietbakkers gemaakt. Zal u alsblieft verwijderen?

    Ik vind dat echt flauw van hem.
    HIj gaf zichzelf 9.5 op ( Kwalitaria). Nu nieuwe naam: De Frietbakkers.

    Met vriendelijke groet,

    Anytyme Royaal
    Panningen

  • Fabio

    wilt u mij recensie verwijderen aub is fout gegaan met het stemmen het is een recensie van kom aan tafel te sliedrecht

  • An

    @J - bedankt om dit te melden! Ik heb je hier zojuist een aparte e-mail over gestuurd.
    @Fabio - mijn collega Janita heeft hier inmiddels contact met je over gehad. Normaal gezien zou het nu in orde moeten zijn :-)

  • Wendy

    Graag zou ik de recensie geschreven door Danny, op de pagina van Humpreys Eindhoven verwijderen. Dit omdat het het verkeerde restaurant betreft. De recensie is geschreven op 01-05-2018.

    Groeten Danny.

  • Janita

    Goedemorgen Danny en Wendy,

    Dat is geen probleem. Ik heb de recensie even voor je opgezocht en gezien dat de recensie inderdaad bij twee verschillende vestigingen was geschreven. In de recensie zelf wordt gesproken over Rotterdam, dus de recensie bij Humphrey's Eindhoven heb ik zojuist verwijderd. De recensie voor Humphrey's Rotterdam is dus nog steeds zichtbaar: https://www.eet.nu/recensies/1433819. Hopelijk is dit zo in orde voor jullie?

    Met vriendelijke groet,
    Janita
    Redactie Eet.nu

  • Janita

    Goedemorgen Esther,

    Wat fijn om te horen dat er inmiddels contact is geweest met het restaurant. Ik heb dan ook jouw recensie direct even opgezocht en deze voor je verwijderd. Omdat de andere recensies door andere personen zijn geschreven, hebben wij de betreffende recensenten een e-mail gestuurd. Wij verwijderen namelijk niet zomaar recensies zonder expliciete toestemming van de recensenten zelf. Hopende op jouw begrip hiervoor.

    Wij hopen je snel weer terug te zien op Eet.nu en ik wens je nog een fijne dag toe!

    Met vriendelijke groet,
    Janita
    Redactie Eet.nu

  • Nieuwenhuis

    Beste Janita, zou je de recensies bij De Appelsche Hof in Appelscha willen verwijderen en ook het account van De Appelsche Hof willen verwijderen. Mvg, Nieuwenhuis De Appelsche Hof.

  • An

    @Nieuwenhuis: inmiddels heeft mijn collega Mitchel hier contact met je over gehad. Mochten er alsnog vragen zijn, kan je het gerust laten weten via info@eet.nu en dan helpen wij je graag verder!

  • Michael Schoukens

    Hallo

    kunnen jullie de recensie die ik geschreven heb over de oude snas op 10/5/18 verwijderen aub?

  • An

    @Michael: goedemorgen! Ik wilde jouw recensie net verwijderen, maar zie dat het eigenlijk een "duimpje" betreft. Duimpjes kunnen wij helaas niet verwijderen, dit kan enkel door de persoon zelf gedaan worden. Als je graag jouw duimpje verwijdert, kan dit eenvoudigweg door op de restaurantpagina nogmaals op het duimpje te klikken :-)
    Mocht het niet helemaal lukken, geef gerust een seintje!

  • Nieuwenhuis

    Redactie: Bericht verwijderd na contact met schrijver

  • Nieuwenhuis

    We blijven erbij dat het woord ranzig niet in recensies hoeft voor te komen. En er is inderdaad contact met ons geweest.
    Maar we hebben niet gezegd dat het bovenstaande bericht verwijderd moest worden. Zegt wel genoeg over jullie! Wij zullen juridisch advies inwinnen bij onze rechtsbijstandverzekering en een schadeclaim indienen.

  • Tom-Eric

    Bij deze de oude reactie, een collega zal binnenkort reageren. We hoopten dat de telefonische uitleg genoeg was, maar helaas lijkt dat nog niet het geval:

    Beste Lara en consorten. Ik heb al diverse keren gevraagd om de recensie van ████ over De Appelsche Hof te verwijderen van eetnu.nl.
    ████ gebruikt zeer onsmakelijke woorden in zijn recensie. Omdat jullie dit al weken weigeren willen wij dat jullie onze account verwijderen per direct. Elke dag dat jullie dat weigeren eisen wij een schadevergoeding van 50 euro.
    Eetnu.nl is gewoon een ranzige recensiesite! Om maar in jullie termen te blijven.

  • An

    Excuses, we hadden begrepen dat het inmiddels was uitgeklaard en hadden daarom jouw bericht hierboven verwijderd. Het moge duidelijk zijn dat je het hier niet mee eens bent en daarom heeft Tom-Eric het zojuist opnieuw gepost.

    Wij vinden het jammer om te horen dat dit in jouw ogen nog niet is opgelost. Na meermaals contact, via diverse (waaronder zelfs persoonlijke) kanalen, is dit dan ook de laatste keer dat we hier op reageren. De recensie van “los” op 22 april bij De Appelsche Hof verwijderen wij niet zomaar zonder diens toestemming. Het is te begrijpen dat het niet leuk is dat de pannenkoeken ranzig genoemd worden, doch is dit in onze ogen geen ongepast taalgebruik. De recensie voldoet aan onze richtlijnen en geeft de mening weer van deze recensent, die overigens via een publieke reactie heeft aangegeven dat het inmiddels is opgelost. Indien wij dit alles zomaar zouden verwijderen, is dat een vorm van censuur en dat is niet de bedoeling. Mocht de recensent alsnog contact met ons opnemen met de vraag om de recensie te verwijderen, is dat uiteraard geen enkel probleem, maar verwijderen zonder diens toestemming is iets wat wij niet doen.

  • ADK

    En zo te zien zijn de spontane positieve recensies over de Appelsche Hof ook verdwenen.Het was natuurlijk al op zijn zachtst een beetje verdacht.
    Als restaurateur zou ik zorgen dat mijn toekomstige gasten een positieve ervaring hebben en ze motiveren/uitnodigen hier een recensie over te schrijven. Dan verdwijnen de huidige recensies vanzelf naar de achtergrond.

  • Nieuwenhuis

    Bij deze de reactie van vakantieveilingen er zijn sinds 1 november meer dan 500 mensen via de vakantieveilingenbon bij ons geweest. Onbeperkt pannenkoek eten. Fam. Nieuwenhuis. Bedankt voor uw E-mail. Wat vervelend om te horen en te lezen.

    Ik heb naar uw NPS (klanttevredenheidsscore) rapport gekeken en ik vind hier geen slechte recensies. De score is momenteeel dan ook 100%.

    Ik vind het dus erg vervelend om dit te horen. Ik heb ook naar de recensie gekeken en ik zie dat er ook reacties zijn geplaatst door u en de klant, waaronder de reactie dat het opgelost is.

    Wij hebben geprobeerd om contact op te nemen met de klant om de recensie dan ook te verwijderen. Helaas was de reactie van ████, die bij het VakantieVEilingen account naar voren kwam, niet zo positief:

    De ████ werd aardig boos. █ zegt geen account te hebben en dat we ██ ongewenst lastig vallen en dreigt met aangifte.

    Wij zijn dus bang dat deze ███, als █ de schrijver is de recencie, dit niet zal verwijderen. Wellicht kunnen jullie ██ zelf nog aanspreken hierop?
    Vriendelijke groet,

    █████████
    Category Specialist Collective Propositions

  • Nieuwenhuis

    Wat betreft ADK wij hebben afgelopen weekenden alle gasten een kaartje meegegeven van eetnu.nl. Deze gasten waren allemaal stuk voor stuk tevreden. En daar zijn door gasten een aantal positieve reacties op de site geplaatst en door eetnu later verwijdert. Het gaat ons vooral om het woord ranzig. Wij vinden dat dit gewoon niet thuis hoort in recensies van eetnu.nl. Dit staat ook in de voorwaarden. Geen smakeloze taal.

  • ADK

    Ik denk dat de nu door jullie gekozen oplossing de beste is: Van deze klanten zullen er ongetwijfeld meerdere recensies gaan verschijnen welke er dan voor zullen zorgen dat de mindere recensies vanzelf naar de achtergrond zullen verschijnen.
    Wat betreft de verdwenen recensies: Hier kunnen alleen de mensen van eet.nu op antwoorden wat er exact mee gebeurd is. Maar ik weet dat ze verschillende methodes gebruiken om te controleren of deze al of niet door (personeel van) het restaurant zelf geschreven zijn.
    Wellicht hebben deze klanten al een recensie ingevuld vanuit het restaurant vanaf jullie Wi-Fi netwerk (als jullie die hebben?). Laat de klanten dit echt achteraf vanuit thuis doen om problemen te voorkomen.

  • Tom-Eric

    Onze redactie, en ikzelf, vinden het niet een recensie die smakeloze taal gebruikt. De recensie is inmiddels een paar keer besproken, maar telkens wordt (door ons) dezelfde conclusie getrokken. Uiteindelijk heeft de redactie het laatste woord, en dat woord is uitgesproken.

    De afgekeurde recensies van het afgelopen weekend waren overduidelijk frauduleus, dit is waarom ze nu niet zichtbaar zijn. Wij doen niet aan restaurantje pesten en behandelen elke recensie op zich, ook wanneer restaurants meerdere pogingen doen om vals te spelen, maar in dit geval is er gewoon geen twijfel over de echtheid / oprechtheid van die recensies.

  • Nieuwenhuis

    Beste Tom-Eric en redactie wat proberen jullie hiermee te bereiken? Een horecabedrijf kapot maken. Als jullie ons beschuldigen van frauduleus handelen. Haal dan onze account van jullie site af. En als jullie ranzig geen smakeloze taal vinden wat is dan wel smakeloos. Ik nodig jullie hierbij dan ook om bij ons ranzige pannenkoeken te komen eten op onze kosten. Er zijn zoveel ontevreden klanten van jullie dat de Koninklijke Nederlandse Horecabond zelf een site hebben opgericht. Bookdinners. Je jaagt een premium klant die heel veel goede recensie krijgt op andere sites ongelofelijk tegen jullie in het harnas. We zullen er alles aan doen om goede recensies op jullie site te krijgen door het uitdelen van jullie fantastische mooie visikaartjes. Maar zullen er ook alles aan doen om slechte ongenuanceerde recensies van jullie site af te krijgen. En het is niet zo dat een redactie het laatste woord heeft dat heeft een rechter. Maar volgens mij zien jullie dat met vertrouwen tegemoet want jullie zijn zo verschrikkelijk overtuigd van jullie zelf.

  • Tom-Eric

    Een voorbeeld van een smakeloze recensie die onlangs afgekeurd is:

    gare kanker zaak. ik neuk ze allemaal de moeder

    Deze en meer afgekeurde recensies kan je vinden in ons recensie logboek, inclusief de reden waarom een recensie afgekeurd is.

    Ik wil best meer toelichting geven over de afgekeurde recensies bij jullie restaurant, maar tot nu toe heb ik vermeden om een schuldige aan te wijzen en alleen gepraat over de aanwezigheid van frauduleuze recensies. Een groot deel van de frauduleuze recensies op Eet.nu komt ook niet af van de eigenaar van een restaurant, maar bijv. van concurrenten, internettrollen of passionele fans.

  • Nieuwenhuis

    Nog een ander recensie van ████████, █████████ uit █████.

    █████
    1 review
    2 Gemiddelde score: (Hoe is deze score opgebouwd?)

    Bedorven kip met eens Pikante saus om de salmonella te maskeren. Ben er twee dagen ziek van geweest. Na verhaal een grote mond waar de Honden geen brood van lusten

    Nuttig?

    Geplaatst op ██████████ bij █████████████████.

    Wat heb je nou aan zulkse recensies. Ik denk dat je mensen zoals █████ ook tegen zichzelf in bescherming moet nemen. Ik bedoel ██ naam, adres, telefoonnummer alles is bekend. Dat is gewoon vragen om moeilijkheden.

  • Tom-Eric

    Ik heb de privegegevens die je noemde uit bovenstaande reacties gehaald. Mensen neem je niet in bescherming tegen hunzelf door hun gegevens zo maar op het internet te gooien.

    Deze recensie is trouwens niet op onze site gepost en zou ook niet toegelaten zijn met die tekst, dus ik snap niet wat de reden is dat deze hier nu geplaatst wordt, behalve uit rancune.

    Je hebt nu werknemers van Eet.nu lastig gevallen via het contactformulier (ze ranzig noemen), onze Facebook bezoekers proberen lastig te vallen, enkele van onze werknemers buiten de site om proberen te contacteren (door ze op Facebook persoonlijk berichten te sturen of vriendschapsverzoeken te versturen) en nu blijf je doorgaan op het forum hier. Wil je er alsjeblieft mee stoppen?

  • Nieuwenhuis

    Beste Tom-Eric ik probeer er mee aan te geven dat als jullie bij een andere recensie. “Lange onnodige wachttijden. Eigenaresse kan het bedienen beter aan het personeel overlaten. Niet spontaan of enthoustiast. Niet voor herhaling vatbaar.” Mijn vrouw persoonlijk te kakken zetten. Terwijl het de meest hartelijke, vrolijke, hardwerkende vrouw op deze wereld is dan raak je mij diep in mijn hart. Als ik dan persoonlijk wordt dan vraag je mij om ermee stoppen. Jullie stoppen toch zelf ook niet. Je zet mij te kakken met ranzige pannenkoeken en mijn vrouw omdat ze niet spontaan of enthousiast is. Wat u niet wilt dat u geschied doe dat ook een ander niet. Je hebt geen idee wat je al de restaurateurs en hardwerkende mensen aandoet met die negatieve recensies. En ik praat niet alleen over mezelf maar ook over andere eigenaren die echt net als ik nachten wakker liggen van wat mensen via jullie site en bijv. googlemaps allemaal aan bagger over hun uitgestort krijgen. Dus Tom-Eric ik vraag je echt uit de grond van mijn hart stop met die negatieve persoonlijke en oneerlijke recensies. Vraag aub mensen die in de horeca om de recensies te beoordelen en ga anders de werkvloer eens op en bezoek eens bedrijven en praat eens met hardwerkende ondernemers die een slechte beoordeling hebben gehad dan zul je merken wat voor een enorme inpact een recensiesite op het leven van ondernemers heeft. We zijn geen mensen van staal. We zijn mensen met gevoel. En dat heb ik de afgelopen weken enorm gemist. Geen greintje gevoel inlevingsvermogen van jullie kant. Er staat zelfs een negatieve recensie op het internet google maps over een bazin van mij die inmiddels is overleden! Wat denk je van de nabestaanden die hun moeder en vrouw nog steeds negatief op het internet zien staan. Wordt vervolgd!

  • Nieuwenhuis

    Het enige wat ik van jullie vraag is maar twee blokjes te plaatsen over het woord ranzig en eigenaresse. Want dan kun je heel goed Tom-Eric blokjes plaatsen. Het is je gelukt 8 blokjes te plaatsen dus dan lukt het ook om twee extra blokjes te plaatsen.

Volg deze dialoog via e-mail

Markdown

Om opmaak toe te voegen aan een topic of reactie kan je gebruik maken van Markdown.