• Lid sinds 29 oktober 2012

Lijsten

  1. Wishlist
  2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

  1. 10

    Bar Lekker

    Huissen
  2. 9,1

    Brunello

    Elst
  3. Brunello

    Elst
Nieuwe recensie

Foto's

Activiteiten

  1. Lynn's profielfoto
    Lynn heeft een recensie geschreven voor Bar Lekker

    Lynn

    79 punten

    Wij zijn hier bij toeval een keer binnengelopen, en komen vaak terug.
    Het eten is geweldig lekker en het restaurant knus en laagdrempelig.
    Oh en die desserts😍😍
    Wij komen hier erg graag.

    • Eten & drinken 10
    • Sfeer 10
    • Service 10
    • Prijs / kwaliteit 10
    10
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  2. Lynn's profielfoto
    Lynn heeft gereageerd op het topic: Hoe verwijder ik een recensie?

    super bedankt voor uw reactie!
    mogen zijn reacties op de onze dan misschien niet geplaatst worden?

    vervelend dat jullie daar regelmatig mee te maken hebben...
    ik vind het juist erg fijn om meningen van anderen te lezen voordat ik besluit ergens heen te gaan...
    Dus erg fijn dat eet.nu bestaat!

  3. Lynn's profielfoto
    Lynn heeft gereageerd op het topic: Hoe verwijder ik een recensie?

    Beste Ls,
    na aanleiding van mijn recensie over eetcafe Rubens heb ik onterechte berichten teruggekregen van ik gok de eigenaar en hebben zij met wetboekregels gedreigd dat zijn reactie op ons niet gekopieerd en gepubliceerd mag worden...
    Dus eigenlijk niet tegen kritiek kunnen,ons en anderen die op mijn recensie gereageerd hebben zwart te maken en daarna dreigen dat ik er niets mee mag doen...

    Natuurlijk heb ik gewoon alle communicatie bewaard, maar ik vroeg mij af of dit wel vaker voorkomt en of u weet of dit zomaar kan?

    Eetcafe Rubens Arnhem heeft nu op zijn eigen fb pagina het hele stuk verwijderd en nu kan niemand meer een review/recensie plaatsen...

    Eigenlijk zou ik zelf willen dat eventuele toekomstige klanten van eetcafe Rubens ervan op de hoogte zijn dat de kans bestaat dat ze daar zo vervelend behandeld kunnen worden...

    Hoop op een bericht van u...

    Ok heb enkel en alleen een slechte recensie geschreven...als het goed was hadden zij zoals u hier kunt lezen op eet.nu ook een lovende recensie van ons gehad...

    mvg L.Maaskamp

  4. Lynn's profielfoto
    Lynn heeft gereageerd op het topic: Recensie verwijderen

    super bedankt voor uw reactie!
    mogen zijn reacties op de onze dan misschien niet geplaatst worden?

    vervelend dat jullie daar regelmatig mee te maken hebben...
    ik vind het juist erg fijn om meningen van anderen te lezen voordat ik besluit ergens heen te gaan...
    Dus erg fijn dat eet.nu bestaat!

  5. Lynn's profielfoto
    Lynn heeft Brunello toegevoegd als favoriet restaurant

    Brunello eetgelegenheid gesloten

    • Italiaans
    Valburgseweg 14 Elst
    17 positieve stemmen2 negatieve stemmen
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  6. Lynn's profielfoto
    Lynn heeft een recensie geschreven voor Brunello
    Italiaans Elst

    Prettig verbaasd waren wij toen we op internet naar deze wijn zochten en er ineens een restaurant vlakbij ons op google verscheen met dezelfde naam.

    Wij werden gelijk super nieuwsgierig naar hoe de sfeer en de keuken zou zijn en of ze inderdaad ook lekkere (andere) wijnen hadden...

    Afgelopen zomer hebben we daar wijn gedronken en heerlijk genoten van een plank vol met heerlijke hammen, olijven, mozzarella en brood met tappenades...
    Als hoofdgerecht waren wij en onze kids zeer benieuwd naar de lekkere pizza's die op het menu stonden...

    We hebben echt heerlijk gegeten en gedronken... en de service was top!

    Op 27 december 2016 zijn wij met goede vrienden hier weer wezen eten.
    Het was wederom voortreffelijk en wij komen hier zeker weer terug...

    • Eten & drinken 9
    • Sfeer 9
    • Service 10
    • Prijs / kwaliteit 9
    9,1
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  7. Lynn's profielfoto
    Lynn heeft gereageerd op het topic: Recensie verwijderen

    Beste Ls,
    na aanleiding van mijn recensie over eetcafe Rubens heb ik onterechte berichten teruggekregen van ik gok de eigenaar en hebben zij met wetboekregels gedreigd dat zijn reactie op ons niet gekopieerd en gepubliceerd mag worden...
    Dus eigenlijk niet tegen kritiek kunnen,ons en anderen die op mijn recensie gereageerd hebben zwart te maken en daarna dreigen dat ik er niets mee mag doen...

    Natuurlijk heb ik gewoon alle communicatie bewaard, maar ik vroeg mij af of dit wel vaker voorkomt en of u weet of dit zomaar kan?

    Eetcafe Rubens Arnhem heeft nu op zijn eigen fb pagina het hele stuk verwijderd en nu kan niemand meer een review/recensie plaatsen...

    Eigenlijk zou ik zelf willen dat eventuele toekomstige klanten van eetcafe Rubens ervan op de hoogte zijn dat de kans bestaat dat ze daar zo vervelend behandeld kunnen worden...

    Hoop op een bericht van u...

    Ok heb enkel en alleen een slechte recensie geschreven...als het goed was hadden zij zoals u hier kunt lezen op eet.nu ook een lovende recensie van ons gehad...

    mvg L.Maaskamp

  8. Lynn's profielfoto
    Lynn heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Rubens

    Super slechte service en klantonvriendelijk!
    Onze kerst hebben ze zwaar verpest!
    Op 10 december per mail een tafel voor 2e kerstdag gereserveerd en per mail bevestiging gehad.

    We waren met de kids dus lekker vroeg 17.30.
    Op 2 mensen en een babytje na was het restaurant nog leeg.
    Wij kregen een tafel toegewezen pal naast de ingang van het toilet, waar dus ook iedereen langs moest en dat vond ik niet zo fris. Ik vroeg om een andere tafel maar dat was niet mogelijk...
    Het restaurant was bijna helemaal leeg...hoezo niet mogelijk?

    Ik zei dat ik dat erg vervelend vond aangezien ik ruim van tevoren gereserveerd had voor deze datum wat een speciale avond had moeten zijn...
    Maar er werd niet eens nagedacht over een andere oplossing...

    Onze kerstavond is hier behoorlijk door verpest...

    Wij kwamen hier met regelmaat, maar komen hier nu niet meer terug.

    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  9. Lynn's profielfoto
    Lynn heeft een recensie geschreven voor LEF
    Internationaal Elst

    Na de vorige keer waren we toch erg nieuwsgierig naar de andere gerechten bij restaurant Lef in Elst en hebben we vandaag wederom een 3 gangen keuzemenu genomen met wijnarrangement. Als je het doet moet je het ook goed doen toch😉!
    Na een warm welkom bij Lef heeft de chef ons verwend met het één na ander mooi en smakelijk gerecht, zo heerlijk dat wij van een 3 gangen naar een 4 gangen diner gingen, omdat wij echt ontzettend nieuwsgierig waren naar wat het volgende gerecht zou worden. Dit was de juiste keuze, we hebben ontzettend genoten. Ook de wijnen sloten perfect aan bij de gerechten!

    Heerlijke gerechten, goed passende wijnen en wederom een geweldige service met name door Jasper!!!

    • Eten & drinken 7
    • Sfeer 8
    • Service 10
    • Prijs / kwaliteit 10
    8,6
    Eén vorige recensie
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  10. Lynn's profielfoto
    Lynn heeft een recensie geschreven voor LEF
    Internationaal Elst

    Vanavond voor de eerste keer gegeten. De kaart is erg goed, waardoor wij het vertrouwen hadden een 3 gangen verassingsmenu te kunnen nemen met wijnarrangement. Met Jasper als zeer goede gastheer hebben wij een verbluffend heerlijke avond gehad. De gerechten waren heerlijk en de wijnen complimenteus! Wij komen zeker en zeer snel weer terug!

    • Eten & drinken 8
    • Sfeer -
    • Service 9
    • Prijs / kwaliteit 9
    8,6
    De nieuwste recensie
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen