• Lid sinds 20 december 2011
Van restaurant:

Lijsten

  1. Favorieten
  2. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

  1. il Mago

    Sliedrecht
  2. 6,4

    Reborn

    Amsterdam
  3. 9,3

    Michiu Lounge

    Amsterdam
Nieuwe recensie

Foto's

Fabio heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

  1. Fabio's profielfoto
    Fabio vindt de recensie door Albert voor il Mago niet leuk

    Waardeloze tent! Sluiten die handel! Uitgebluste Italiaan krijgt eten niet op tijd de keuken uit. Op feedback wordt zeer agressief gereageerd. Geld trekt gastvrouw bijna nog net niet uit je handen. Ik werd daar zelfs bedreigd. Politie moest erbij komen. Nog nooit zoiets meegemaakt.

    0 positieve stemmen1 negatieve stem
  2. Fabio's profielfoto
    Fabio heeft gereageerd op een recensie van il Mago
    Fabio
    Van restaurant

    U wilde afrekenen en had zoveel gedronken dat u niet eens meer uw geld kon tellen en 120 euro gaf in de plaats van 176,48 een collega gaf aan dat wat u gaf niet voldoende was! u ging opnieuw tellen en zelfs dat lukte niet meer, door uw drankverbruik. uiteindelijk met behulp van het personeel lukte u het dan toch. vervolgens gaf u aan niet te vrede te zijn over de avond, drie man personeel heeft u te woord gestaan maar uw toon en manier van praten was niet meer respectvol waardoor de eigenaar zelf erbij kwam, uw dochter aan ons haar excuses aanbood voor uw ongewenste gedrag en dat zij zich echt schaamde voor u (haar vader)! nou dat mocht ook wel uw manier en toon van praten was buiten proportioneel. de eigenaar verzocht u vriendelijk om het pand te verlaten en nog ging u door met grenzen opzoeken en schelden, u heeft het personeel voor alles uitgemaakt zal de woorden niet herhalen!! uiteindelijk is er dan ook politie bijgekomen deze stond helaas voor u aan onze kant... en geeft u geen verdere toestemming om onze zaak nogmaals te betreden! zodra u ons bedrijf weer benaderd mogen wij gelijk bellen naar het 06 nummer wat wij van de desbetreffende agent hebben gehad om u te laten verwijderen. in ons restaurant hebben wij respect voor elkaar en onze klanten en verwachten wij dat ook vanuit de klant. helaas kon u dit niet opbrengen en is het zo verlopen.

    met vriendelijke groeten, Fabio

  3. Fabio's profielfoto
    Fabio heeft gereageerd op een recensie van il Mago
    Fabio
    Van restaurant

    Beste de heer Albert,

    U wilde afrekenen en had zoveel gedronken dat u niet eens meer uw geld kon tellen en 120 euro gaf in de plaats van 176,48 een collega gaf aan dat wat u gaf niet voldoende was! u ging opnieuw tellen en zelfs dat lukte niet meer, door uw drankverbruik. uiteindelijk met behulp van het personeel lukte u het dan toch. vervolgens gaf u aan niet te vrede te zijn over de avond, drie man personeel heeft u te woord gestaan maar uw toon en manier van praten was niet meer respectvol waardoor de eigenaar zelf erbij kwam, uw dochter aan ons haar excuses aanbood voor uw ongewenste gedrag en dat zij zich echt schaamde voor u (haar vader)! nou dat mocht ook wel uw manier en toon van praten was buiten proportioneel. de eigenaar verzocht u vriendelijk om het pand te verlaten en nog ging u door met grenzen opzoeken en schelden, u heeft het personeel voor alles uitgemaakt zal de woorden niet herhalen!! uiteindelijk is er dan ook politie bijgekomen deze stond helaas voor u aan onze kant... en geeft u geen verdere toestemming om onze zaak nogmaals te betreden! zodra u ons bedrijf weer benaderd mogen wij gelijk bellen naar het 06 nummer wat wij van de desbetreffende agent hebben gehad om u te laten verwijderen. in ons restaurant hebben wij respect voor elkaar en onze klanten en verwachten wij dat ook vanuit de klant. helaas kon u dit niet opbrengen en is het zo verlopen.

    met vriendelijke groeten, Fabio

  4. Fabio's profielfoto
    Fabio heeft gereageerd op een recensie van il Mago
    Fabio
    Van restaurant

    Beste de heer Albert,

    U wilde afrekenen en had zoveel gedronken dat u niet eens meer uw geld kon tellen en 120 euro gaf in de plaats van 176,48 een collega gaf aan dat wat u gaf niet voldoende was! u ging opnieuw tellen en zelfs dat lukte niet meer, door uw drankverbruik. uiteindelijk met behulp van het personeel lukte u het dan toch. vervolgens gaf u aan niet te vrede te zijn over de avond, drie man personeel heeft u te woord gestaan maar uw toon en manier van praten was niet meer respectvol waardoor de eigenaar zelf erbij kwam, uw dochter aan ons haar excuses aanbood voor uw ongewenste gedrag en dat zij zich echt schaamde voor u (haar vader)! nou dat mocht ook wel uw manier en toon van praten was buiten proportioneel. de eigenaar verzocht u vriendelijk om het pand te verlaten en nog ging u door met grenzen opzoeken en schelden, u heeft het personeel voor alles uitgemaakt zal de woorden niet herhalen!! uiteindelijk is er dan ook politie bijgekomen deze stond helaas voor u aan onze kant... en geeft u geen verdere toestemming om onze zaak nogmaals te betreden! zodra u ons bedrijf weer benaderd mogen wij gelijk bellen naar het 06 nummer wat wij van de desbetreffende agent hebben gehad om u te laten verwijderen. in ons restaurant hebben wij respect voor elkaar en onze klanten en verwachten wij dat ook vanuit de klant. helaas kon u dit niet opbrengen en is het zo verlopen.

    met vriendelijke groeten, Fabio

  5. Fabio's profielfoto
    Fabio vindt il Mago leuk

    Fabio

    94 punten
  6. Fabio's profielfoto
    Fabio heeft gereageerd op het topic: Hoe verwijder ik een recensie?

    wilt u mij recensie verwijderen aub is fout gegaan met het stemmen het is een recensie van kom aan tafel te sliedrecht

  7. Fabio's profielfoto
    Fabio heeft gereageerd op het topic: Recensie verwijderen

    wilt u mij recensie verwijderen aub is fout gegaan met het stemmen het is een recensie van kom aan tafel te sliedrecht

  8. Fabio's profielfoto
    Fabio heeft gereageerd op het topic: Recentie verwijderen

    wilt u mij recensie verwijderen aub is fout gegaan met het stemmen het is een recensie van kom aan tafel te sliedrecht

  9. Fabio's profielfoto
    Fabio heeft gereageerd op een recensie van il Mago
    Fabio
    Van restaurant

    Beste Linda
    Ik zit 45 jaar in het vak, en ik denk dat wel genoeg ervaring heb om het personeel te kunnen opvoeden. Als u ook een bedrijf zou hebben (met personeel) zou kunnen beter kunnen begrijpen.
    Met vriendelijk groet
    Fabio

  10. Fabio's profielfoto
    Fabio heeft gereageerd op een recensie van il Mago
    Fabio
    Van restaurant

    Een oplossing hadden zeker aangeboden als u gelijk gezegd had en niet achteraf. Het spijt mij dat u via deze weg onze restaurant slecht beoordeelt heb. Van de 7 restaurant die u recensie gemaakt heb constateert ik dat is er eentje maar positief, en dat zegt al genoeg.
    Met vriendelijke groet
    Fabio

  11. Fabio's profielfoto
    Fabio heeft gereageerd op een recensie van il Mago
    Fabio
    Van restaurant

    U had gelijk moeten zeggen op het moment dat aan tafel geserveerd werd! is niet vriendelijk en correct om nog erna te klagen, wij kunnen niet constateren dat zo echt is! als zo was geweest hadden wij zeker een nieuwe pizza voor u laten maken!
    Met vriendelijk groet Fabio

  12. Fabio's profielfoto
    Fabio heeft gereageerd op een recensie van il Mago
    Fabio
    Van restaurant

    Beste Linda
    Ik betreur het feit dat u een slechte ervaring bij ons heeft gehad. Wij hadden u zeker aangeboden om een nieuwe pizza te maken als u dit had aangegeven in het restaurant. Onze pizza’s worden op de echte Italiaanse wijze bereid, met verse mozzarella (Fior di Latte), en verse ingrediënten. Deze kunnen meer of minder vocht bevatten. Het bakken in de oven binnen een snelle tijd zorgt er ook voor dat de pizza vochtig wordt.
    Ik hoop u bij deze genoeg uitleg te hebben gegeven, en nodig u graag uit om nog eens bij ons te komen eten, en u zo een betere ervaring te bieden.
    Met vriendelijke groet,
    Fabio

  13. Fabio's profielfoto
    Fabio vindt de recensie door Mike Maaskant voor il Mago leuk

    Mike Maaskant

    Dit is een super restaurant, het eten is geweldig, personeel is heel vriendelijk en kinderen zijn geen last! De prijs/ kwaliteit verhouding is prima. Wij waren hier met ons gezin, 2 volwassenen en twee kinderen. Zeker de moeite waard om zelf eens gaan te genieten!

    • Eten & drinken 10
    • Sfeer 10
    • Service 10
    • Prijs / kwaliteit 10
    10
    1 positieve stem0 negatieve stemmen
  14. Fabio's profielfoto
    Fabio heeft gereageerd op een recensie van il Mago
    Fabio
    Van restaurant

    Dank u wel en tot volgende keer als jullie deze kant komen
    m.v.g. Fabio

  15. Fabio's profielfoto
    Fabio vindt de recensie door Brigitte voor il Mago leuk

    Heerlijk gegeten gisteren! Aanrader!

    • Eten & drinken 9
    • Sfeer 9
    • Service 9
    • Prijs / kwaliteit 9
    9
    1 positieve stem0 negatieve stemmen
  16. Fabio's profielfoto
    Fabio heeft een recensie geschreven voor Reborn
    Aziatisch Amsterdam

    Na de goede recensie en alle positieve reacties zijn wij met z'n drie gaan proberen. Erg teleurstellend, alles wat wij genomen hebben was zoet, garnalen in een half meloen met een mayonaisesaus met verschillende soorten fruit, gefrituurde zeebaars in tempura, de vis was goed maar jammer weer een saus met fruit, die smaakte naar abrikoos jam, (chinezen invloed)? En dan het vlees hetzelfde verhaal, ook met die zoet smaak. Dan 3 XXL garnalen in zwarte pepersaus, die saus was zo zwart van de gemalen peper dat ik de smaak van de garnalen niet eens kon proeven. Heel vriendelijke bediening dat wel maar ja het eten moet maken, nee sorry dat was de eerste en de laatste keer. Er zijn zeker veel beter Aziatische restaurant in Amsterdam.

    • Eten & drinken 6
    • Sfeer 8
    • Service 8
    • Prijs / kwaliteit 6
    6,4
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  17. Fabio's profielfoto
    Fabio heeft een recensie geschreven voor Konya
    Japans Goes

    Een redelijk Japanse restaurant. Niets bijzonder maar goed, prijs/kwaliteit in goede verhouding, service iets minder maar je kan niets ander verwachten van een all you can eat zaak. In het algemeen redelijk goed.

    • Eten & drinken 7
    • Sfeer 6
    • Service 5
    • Prijs / kwaliteit 7
    6,7
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  18. Fabio's profielfoto
    Fabio heeft gereageerd op een recensie van Happy Italy

    Ja, jammer genoeg zijn ook mensen dat uit eten gaan en hebben ellemaal geen benut wat uit eten is. Voor hun is maar eten, en om dat gegeten moet worden, zij zoeken niet naar de kwaliteit of naar de ontspannende sfeer van rust en gezeglijkheid van een restaurant, maar zo goedkoop mogelijk. Ik neem hun niet kwalijk, maar, als een recensie word geschreven vind ik ook dat wel een vergelijking moet gemaakt woorden van het verschil tussen een restaurant en eetcafé of een goedkope vreetend; waar wel goedkoop kan eten, maar niets mee te maken heeft met uitgaan en gezellig uit eten!

Meer updates