• Lid sinds 1 juni 2011

Lijsten

  1. Wishlist
  2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

  1. 10

    't Kleine Verschil

    Geleen
  2. 1

    Dutch Maritime Pub

    Rotterdam
  3. 10

    Isabella

    Sittard
Nieuwe recensie

Foto's

Kim heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

  1. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Verschil

    Mooi restaurant met leuke sfeervolle inrichting. Wij hebben genoten van een high-tea met veel verschillende soorten thee; verse munt, gember en citroen en vele smaken slow tea. Het eten erbij was meer dan genoeg en allemaal erg lekker. Sandwiches, broodjes, scones, (choco)croissantjes, gebakjes, macarons, soesjes, choco mousse :) Aanrader dus!

    • Eten & drinken 10
    • Sfeer 10
    • Service 10
    • Prijs / kwaliteit 10
    10
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  2. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Dutch Maritime Pub

    Kim

    149 punten

    Hier gaan zitten omdat alle andere terrassen vol waren en hier maar een paar mensen zaten. Na recensies gelezen te hebben begonnen we te twijfelen of we daar wel wilden eten, maar we wilden het een kans geven. Eerst maar iets drinken besteld, duurde ruim 10 minuten voordat we het bestelde drinken kregen (2 flesjes desperados, hoe lang kan dat duren?). Er werd niet gevraagd of we wilden eten. Na een kwartier was ons nog steeds niks gevraagd dus zijn we weggegaan en ergens anders gaan eten. Kwaliteit eten kan ik dus niet beoordelen maar bediening / service gewoon slecht. Ook had de bediening geen nette of gepaste kleding, schort, of iets dergelijks aan, zag er niet uit.

    • Eten & drinken -
    • Sfeer 1
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit -
    1
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  3. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Sirtaki

    Kim

    149 punten

    Sfeervolle inrichting, ziet er ook altijd netjes uit. Ik heb hier al heel vaak gegeten, wel altijd a la carte, nog niet de tapas geprobeerd (en waar ik nu met name slechte recensies over lees). Het eten wordt vrij snel gereserveerd, de smaak is altijd goed, nog nooit slecht gegeten hier. Het is er bijna altijd vol, dus reserveren is wel verstandig. Enige minpuntje vind ik dat er na het eerste drankje niet vaak meer wordt gevraagd of je nog iets wil drinken, hier moet je meestal zelf voor zien te zorgen dat een ober je opmerkt door te zwaaien of iets dergelijks. Dit geldt ook voor de rekening vragen. Wij hebben dus nooit het idee dat we weer snel weg moeten! En nog een tip: zorg eens voor een goed koffie apparaat, want de cappuccino die geserveerd wordt heeft echt niks met cappuccino te maken ;-)

    • Eten & drinken 10
    • Sfeer 9
    • Service 8
    • Prijs / kwaliteit 8
    8,9
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  4. Kim's profielfoto
    Kim heeft Sirtaki toegevoegd als favoriet restaurant

    Sirtaki

    Een begrip in Uden sinds 1986!
    € -
    • Grieks
    Prior van Milstraat 1 Uden
    67 positieve stemmen12 negatieve stemmen
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  5. Kim's profielfoto
    Kim heeft gereageerd op het topic: Bestaat restaurant Hipp Live in Valkenswaard nog??

    Ok bedankt voor de info!

  6. Kim's profielfoto
    Kim heeft een nieuw topic gestart: Bestaat restaurant Hipp Live in Valkenswaard nog??

    Kan iemand mij vertellen of dit restaurant er nog is? De website werkt maar gedeeltelijk, bij bellen geen gehoor en bij mailen krijg ik ook een foutmelding.

    Alvast bedankt!

  7. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Isabella

    Kim

    149 punten

    Afgelopen week hebben wij met 7 personen hier gegeten en het was super! We hebben aan de achterkant buiten gezeten, en zowel binnen als buiten is het zeer sfeervol aangekleed. We hadden het verrassingsmenu voor ongeveer €17 pp, dit was meer dan voldoende, hebben het niet eens helemaal op gekregen. De tapas zijn erg smaakvol en worden in een goed tempo geserveerd. Ook de service was goed, je kunt eventueel dingen weglaten of juist extra nemen. Zeker een aanrader!

    • Eten & drinken 10
    • Sfeer 10
    • Service 10
    • Prijs / kwaliteit 10
    10
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  8. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Onassis

    Kim

    149 punten

    Erg jammer dat ze na aanpassing van de kaart ook het stokbrood met kruidenboter dat je normaal gesproken vooraf kreeg, hebben verruild voor een bordje met groenten in het zuur uit een potje (zilveruitjes, bloemkool, maïskolfjes enz). Smaakt nergens naar en is ook echt geen gezicht. Weer snel terug naar stokbrood met kruidenboter aub (of dan liever niks) !
    Voor de rest heeft Onassis superlekker eten.

    • Eten & drinken 8
    • Sfeer 8
    • Service 8
    • Prijs / kwaliteit 10
    8,8
    Eén vorige recensie
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  9. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Hook aan de Haven

    Ook wij zijn op zondag 11 september gaan brunchen in combinatie met de paardentram. Voor wat betreft het eten waren wij positief verrast, heel veel keuze, voor ieder wat wils. Ook smaakte alles prima. Wij hebben niks laten bakken dus daar kan ik niet over oordelen. Qua drukte, wij waren de eersten, dus ook daar hadden wij geen last van. Ze hebben beperkte ruimte, dus ik kan me voorstellen dat het later in de dag inderdaad wel druk is. Al met al een prima ervaring, ook de paardentram is een leuke manier om kennis te maken met een stad.

    • Eten & drinken 10
    • Sfeer 8
    • Service 8
    • Prijs / kwaliteit 9
    9,2
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  10. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Flavours
    Nederlands Weert

    Kim

    149 punten

    Afgelopen weekend voor de 2e keer hier gaan eten. Zeer lekkere en smaakvolle gerechten, zeer gastvrije bediening en een mooi, trendy, en sfeervol restaurant. Zeker een aanrader! Enige minpuntje vind ik een relatief lange wachttijd tussen de gangen.

    • Eten & drinken 9
    • Sfeer 9
    • Service 9
    • Prijs / kwaliteit 9
    9
    1 positieve stem0 negatieve stemmen
  11. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Onassis

    Kim

    149 punten

    Superlekker eten, ik heb al in veel verschillende Griekse restaurants gegeten, maar geen enkele beter dan Onassis. Bediening is ok, ligt er een beetje aan wie aanwezig is. Bij afwezigheid van de bazin is dit duidelijk te merken.

    • Eten & drinken 10
    • Sfeer 10
    • Service 7
    • Prijs / kwaliteit 10
    9,7
    De nieuwste recensie
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  12. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Quattro Mori

    Kim

    149 punten

    Langzame en ongeïnteresseerde bediening. Tijdens het eten een kwartier met lege glazen gezeten en toen maar zelf eens gevraagd of we nog drinken konden bestellen.
    Eten: iets anders gekregen dan besteld, ober erbij geroepen, gaf de gast de schuld in plaats van zich te excuseren. Hij verstond namelijk altijd alles goed, volgens eigen zeggen. Eten op zich niet verkeerd, maar ook niet bijzonder. Geen echte aanrader dus.

    • Eten & drinken 4
    • Sfeer 4
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit 3
    3,3
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen