Lijsten

  1. Om te proberen
  2. Wishlist
  3. Favorieten
  4. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

  1. Hullie Speelboerderij

    Uden
  2. Wok-Inn

    Veghel
  3. Brasserie Bij PUUR

    Veldhoven
Nieuwe recensie

Foto's

Activiteiten

  1. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

    > Ik vermoed dat je per ongeluk nog een filter aan hebt staan. Dat zou je dan in je url moeten kunnen zien.

    De gouden tip! Ik zat in België te zoeken ipv Nederland 🤭😅

    Als ik een review voor een restaurant schrijf of een eetgelegenheid zoek; die ik dat trouw hier 😄

    Fijn Paasweekend! 🐰

  2. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

    Nog eentje die ik niet kan vinden: Meester Keeman in Waalre, https://www.meesterkeeman.nl/

  3. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

    > Hey Etienne!
    > Floris kon ik terugvinden in de database: > https://www.eet.nu/loenen-aan-de-vecht/flores

    > Weet je toevallig nog op welke woorden je > zocht? Dan kan ik het toevoegen als alias, > zodat het restaurant beter gevonden wordt.

    Hoi An 👋

    Ik had gezocht op:
    - Flores
    - Restaurant Flores
    - Indisch restaurant Flores

    Zowel met als zonder locatie Loenen aan de Vecht.

  4. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

    Het woord “mist” miste in mijn zin 😂

  5. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

    Hoi hoi 👋

    Volgens mij mist Indonesisch restaurant Flores in Loenen aan de Vecht: https://floresrestaurant.nl/diner

    Groetjes, Etienne 🐿️

  6. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije vindt Wok-Inn leuk
  7. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

    Hoi hoi 👋

    Sinds afgelopen zondag is Broodjes & Zo (of heet het nu Eethuys van Oranje) geopend in Veghel: https://www.broodjesenzoveghel.nl/

    Het lijkt trouwens dat de Broodjes & Zo op het hartplein nu Eethuys van Oranje aan de Molenwieken is geworden, afgaande van Facebook: https://www.facebook.com/eethuysvanoranje/photos/

    Lekker lastig 😝

  8. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije vindt Brown's leuk
  9. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije vindt Boerske leuk
    Broodjes Best
  10. Al bijna 10 jaar de beste en lekkerste döner van Oosterhout en omstreken. Inmiddels heeft de zaak ook een kleine opfrisbeurt gehad en ziet er top uit.
    Aardige en hardwerkende mensen!

    • Eten & drinken 9
    • Sfeer 8
    • Service 8
    • Prijs / kwaliteit 8
    8,4
    De nieuwste recensie
    3 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  11. Huiskamerrestaurant Sittard

    Eerste review van i76 na de nieuwste rails upgrade!

    • Eten & drinken 10
    • Sfeer 10
    • Service 10
    • Prijs / kwaliteit 10
    10
    2 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  12. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije heeft een recensie geschreven voor i76
    Huiskamerrestaurant Sittard

    Eerste review van i76 na de nieuwste rails upgrade!

    • Eten & drinken 10
    • Sfeer 10
    • Service 10
    • Prijs / kwaliteit 10
    10
    2 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  13. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije vindt de recensie door TvD voor Novite leuk
    Internationaal Son en Breugel

    Novité is een sfeerfol, modern conceptrestaurant met uitstekend eten voor een prijs die zeer goed aansluit bij de kwaliteit van het eten. Een perfect restaurant voor een gezellig, luxe avondje uit zonder de hoofdprijs te betalen.

    • Eten & drinken 10
    • Sfeer 10
    • Service 9
    • Prijs / kwaliteit 10
    9,9
    2 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  14. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije vindt i76 leuk
    Huiskamerrestaurant Sittard
  15. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije vindt de recensie door a. vermeulen voor Subway niet leuk
    Broodjes Veghel

    a. vermeulen

    Broodje bestelt met kaas, tomaat en augurk, thuis aangekomen kon de kaas bijna niet vinden maar moest wel 6 euro betalen, waardeloos kom hier nooit meer, de ingredienten werden er gewoon op gesmeten, met het idee van ik moet dit doen maar liever niet.

    • Eten & drinken 1
    • Sfeer 1
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit 1
    1
    0 positieve stemmen1 negatieve stem
  16. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije vindt de recensie door Bas voor Subway leuk
    Broodjes Veghel

    Vandaag bij het uitstappen, de punt van de autodeur tegen mijn scheenbeen aangekregen, Dt was een flinke haakse snee. Bij binnenkomst gevraagd of ze wat konden doen / hadden. De dame achter de balie heeft me netjes verbonden, aangezien ze EHBO had en heeft de broodjes samen met haar collega gemaakt.
    Top service! Nu hopen dat het snel geneest.

    1 positieve stem0 negatieve stemmen
  17. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije vindt Mandarin leuk
    Chinees-Indisch Veghel
  18. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije vindt Vlas & Graan leuk
  19. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije vindt de recensie door EV voor Venezia leuk

    De eerste tip die ik geef is --> Niet doen! De slechtste pizza die ik ooit in mijn hele leven gegeten heb. De pizza was koud, niet tot nauwelijks tomatensaus, de pizzabodem was heel erg taai. De korsten waren gewoon door de taaiheid niet te eten... We hebben bijna beide pizza's in de prullenbak gegooid. Dat betekend dus ruim 18 euro voor de grijze bak. Jammer!!

    Ik hoop oprecht dat ze hier iets aan veranderen. Dit gun ik iemand die zin heeft in pizza niet.

    • Eten & drinken 1
    • Sfeer 1
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit 1
    1
    1 positieve stem0 negatieve stemmen
  20. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije vindt de recensie door Max voor Venezia leuk

    Kan heel kort zijn. Geen bestelling ontvangen. Op camerabeelden geen bezorger te zien. Bij navraag kwam het antwoord dat de bezorger was geweest, er niet open is gedaan en hij al terug was. Na 24.00u bezorgen ze niet meer, dus kom maar halen. Waardeloos dus. De concurrent uit Mariahout leverde gelukkig wel snel en zeer goed.

    • Eten & drinken -
    • Sfeer -
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit -
    1
    1 positieve stem0 negatieve stemmen
  21. Bestelling geplaatst en betaald, nooit ontvangen. Na bellen als antwoord krijgen wat we willen doen en de politie maar moeten bellen. Daarna onbereikbaar, zeer slecht!!
    Jammer dat je geen 0 sterren kunt geven!

    • Eten & drinken 1
    • Sfeer -
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit 1
    1
    1 positieve stem0 negatieve stemmen
  22. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije heeft een recensie geschreven voor Switie
    Afhaal en bezorg Zevenaar

    Eten afgehaald, zoals op de website staat, het duurt inderdaad 3 kwartier voordat het eten gebracht werd.

    De roti kip kerrie speciaal was oké; niet slecht, maar niet goed genoeg om nog eens te herhalen.

    De pom met kip en Chicken Tandoor leken zo op elkaar, dat we even niet wisten welke wat was. Het was prettig geweest als er misschien wat tekst of een label op de bakjes was. De Chicken Tandoor was heel goed gekruid en was in het bijzonder erg lekker. De pom met kip had erg veel vet.

    Het vlees van de moksie metie was heel anders bereid en erg lekker.

    Voor de prijs voor avond eten hadden we misschien liever iets anders gehaald, maar ik verwacht wel dat ze beter zijn in hun lunch broodjes.

    • Eten & drinken 8
    • Sfeer -
    • Service 8
    • Prijs / kwaliteit 8
    8
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  23. Bizar.

    We waren vanuit Mill speciaal naar deze snackbar gekomen vanwege de reclame voor de gigantische hamburgers. Eenmaal binnen twijfelde ik aan de samenstelling van het vlees. Ik eet geen varkensvlees en wilde weten of de hamburgers van rundvlees waren gemaakt. De drie aanwezige dames twijfelden en dachten uiteindelijk van niet. Daarop bestelde ik een broodje kroket.

    Mijn buren van een tafeltje verderop kregen hun hamburgers geserveerd en ik was tamelijk gefrustreerd, want ik had honger en deze hamburgers zagen er heerlijk uit. Daarop hebben we op onze telefoon opgezocht wat de samenstelling was van het vlees. Dat was niet zo moeilijk want kennelijk had deze cafetaria volop geadverteerd met de burgers van 100% rundvlees. Ik twijfelde even en besloot toch om mijn kroket te cancelen en voor een van de burgers te gaan. Daarop werd negatief gereageerd, want de kroket lag al in de frituur. Ik gaf toe en heb toch maar de hamburger erbij besteld.

    Toen werd mij meegedeeld dat in de kroket ook varkensvlees zat, waarop ik een discussie kreeg met een van de medewerkers, immers ik had duidelijk aangegeven geen varkensvlees te eten. De zaak zat vol, en ik vond het erg vervelend, dus heb het uiteindelijk maar geslikt. De kroket werd gebracht en hebben we geweigerd. Maar kennelijk snapte het personeel nog steeds niet dat klant koning is en dat zij tot 3 keer toe volslagen de plank hebben misgeslagen.

    Het eten was natuurlijk ook niet lekker meer na een dergelijke miscommunicatie. Ik geef het jonge en onervaren personeel een dikke 1 voor hun volslagen onkunde om een klant tevreden te stellen.

    • Eten & drinken 1
    • Sfeer 1
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit 3
    1,8
    0 positieve stemmen1 negatieve stem
  24. stephan

    Goede service, goed en betaalbaar eten, alleen de sfeer iets minder.

    • Eten & drinken 10
    • Sfeer 6
    • Service 10
    • Prijs / kwaliteit 9
    9,2
    1 positieve stem0 negatieve stemmen
  25. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije vindt Switie leuk
    Afhaal en bezorg Zevenaar
  26. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije vindt de recensie door K.B. voor India Gate niet leuk

    Na jarenlang trouwe klant te zijn met een complete familie word je hier vanaf nu dus geweigerd als je niet gevaccineerd bent! Reserveren is niet mogelijk, wat de reden ook mag zijn dat je geen vaccinatie hebt. Dankjewel India Gate. Als we straks wel gevaccineerd zijn, komen we hier ook nooit meer.

    • Eten & drinken -
    • Sfeer -
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit -
    1
    0 positieve stemmen1 negatieve stem

Meer updates