• Lid sinds 6 september 2019

Lijsten

  1. Wishlist
  2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

  1. 9,4

    Senang Makan

    Breda
Nieuwe recensie

Foto's

Activiteiten

  1. Helmuth Houtermans's profielfoto
    Helmuth Houtermans vindt de recensie door Leo Fickinger voor Senang Makan niet leuk

    Leo Fickinger

    Een keer geprobeerd. Veel herrie. Niets gedaan aan een beetje geluidsdemping. Kleine tafeltjes waar je de benen niet onder kwijt kunt. Besloten om dan ook een ander adres te gaan bezoeken. Geen bier te koop wel 1 soort witte wijn. Voor dit zeer matige witte wijntje durft men dan nog 5,75 Euro te vragen! Belachelijke prijs! Dit betaal nog niet in een goed restaurant. Over de kwaliteit van het eten kan ik niets zeggen omdat we dit niet afgewacht hebben. Ik gun deze ondernemers alle succes, maar dan zullen ze wel het een ander anders moeten aan pakken.

    • Eten & drinken -
    • Sfeer 2
    • Service -
    • Prijs / kwaliteit 1
    1,2
    0 positieve stemmen1 negatieve stem
  2. Helmuth Houtermans's profielfoto
    Helmuth Houtermans heeft een recensie geschreven voor Senang Makan

    Geweldige tent, eten perfect, vers bereid, dus effe wachten, maar dan heb je ook wat! Eigenaar kookt ook zelf, echt een aanrader!

    • Eten & drinken 9
    • Sfeer 9
    • Service 9
    • Prijs / kwaliteit 10
    9,4
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  3. Helmuth Houtermans's profielfoto
    Helmuth Houtermans heeft gereageerd op het topic: persoonlijke mail beantwoorden

    goedenmiddag ik had een reactie geplaats over Restaurant Bali-james in Breda met een foto, hoe kan ik de foto verwijderen? mijn dochter was er niet mee eens (met de foto)
    alvast, bedankt,

    helmuth Houtermans