• Lid sinds 18 juni 2018
  • Leeftijd: 62

Lijsten

  1. Wishlist
  2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Foto's

Vishandel overwinningsplein heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

  1. Coockie

    De meest smerige en ranzige haring die ik ooit in mn leven heb gehad. Deze haring wordt als "nieuwe" verkocht! Je doet de verpakking open en de putlucht komt je tegemoet.
    Zie foto! SCHANDE.

    • Eten & drinken 2
    • Sfeer 2
    • Service 2
    • Prijs / kwaliteit 1
    1,6
    1 positieve stem1 negatieve stem
  2. Geachte meneer "coeckie" wat een walgelijke haring heeft u daar op de foto deze zou ik niet eens durven verkopen ....misschien kunt u eens uit uw anonimiteit komen en kunnen we als volwassen mensen met elkaar praten ik heb een telefoonnummer en adres u kunt mij altijd vinden op het overwinningsplein met vriendelijke groet marjo van sluis eigenaar

  3. Dit jaar mijn laatste haring daar gehaald en die zag er slecht uit. Nam aan de kar een hap en was heel vies. Heb die hap uitgespuugd in de vuilnisbak daar en kreeg daar ook nog een grote bek ook! Ze moesten ze verbieden deze rommel nog te verkopen.

    • Eten & drinken 1
    • Sfeer 1
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit 1
    1
    0 positieve stemmen1 negatieve stem
  4. Goedendag meneer john...wat jammer dat u er zo over denkt...u had ook bij mij kunnen komen hoor om uw klacht te bespreken...hadden we er over kunnen praten op een nette manier ik had zeker uw probleem uitgezocht en opgelost met vriendelijke groet vishandel overwinningsplein

  5. Vishandel overwinningsplein's profielfoto
    Vishandel overwinningsplein heeft gereageerd op het topic: Hoe verwijder ik mijn account op eet.nu?

    Ik wil dat u mijn bedrijf verwijderd van uw site of accounr hoe je het ook noemen mag