• Lid sinds 23 april 2017
  • Leeftijd: 44

Lijsten

  1. Wishlist
  2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

  1. Delphi

    Arnhem
Nieuwe recensie

Foto's

paul heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

  1. paul's profielfoto
    paul heeft gereageerd op het topic: waarom is mijn recentie niet zichtbaar?

    Mijn moeder woont in Elst ,ik ben dit jaar begonnen bij de kunst academie in Arnhem waar ik een kamer huur en ja ik ben wat ouder maar nooit te laat om mijn dromen achter aan te gaan ..we hebben met een groep van huisgenoten een uitje gemaakt en super tijd gehad dus we dachten zou het leuk zijn om dat te melden ....jammer dat deze site echt niet klopt.Eerst schrijf je dat mijn recentie via het netwerk van de restaurant af komt nu wat anders ...laat het maar.

  2. paul's profielfoto
    paul heeft gereageerd op het topic: waarom is mijn recentie niet zichtbaar?

    ik ben een student en ik kan gewoon onze adres geven ,die is niet eens in de buurt van geen enkel restaurant daar schrijf ik ook vanuit ,maar jouw manier van beantwoorden toont geen respect

  3. paul's profielfoto
    paul heeft gereageerd op het topic: waarom is mijn recentie niet zichtbaar?

    Geachte Tom-Eric ik heb de recentie geschreven vanuit mijn eigen netwerk thuis en niet via het netwerk van de restaurant daaroom vraag ik ook waroom is het niet geaccepteerd(lees het antwoord van An op mijn vraag)

  4. paul's profielfoto
    paul heeft gereageerd op het topic: waarom is mijn recentie niet zichtbaar?

    ik huur een kamer in een gebouw waar 20 mensen wonen waarbij allemaal toegang tot internet krijgen..Dat betekend volgens jullie dat wij niet de recht hebben op dezelfde restaurants in onze stad te eten en recenties te platsen?ONACCEPTABLE!!

  5. paul's profielfoto
    paul heeft een nieuw topic gestart: waarom is mijn recentie niet zichtbaar?

    ik heb tot nu toe 2 keer geprobeerd een recentie te platsen en ik kan het niet terug vinden al heb ik mijn recentie ook geverifeerd bij e-mail.hoe lang duurt het tot jullie het platsen op de site?

  6. paul's profielfoto
    paul heeft gereageerd op het topic: afgekeurde recensies

    wat een onzin dat moet veranderen ,het is niet meer dan normaal dat mensen willen ter plekken een recentie schrijven !Vooral toeristen dat geen internet hebben tijdens de vakantie ! eet.nu moet echt deze systeem opheven en klanten toelaten een recentie platsen met een netwerk dat beschikbaar is .

  7. paul's profielfoto
    paul heeft Delphi toegevoegd als favoriet restaurant

    Delphi eetgelegenheid gesloten

    €€ -
    • Grieks
    • Vegetarisch
    • Internationaal
    Willemsplein 28 Arnhem
    101 positieve stemmen11 negatieve stemmen
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten