• Lid sinds 19 februari 2017
  • Leeftijd: 62

Lijsten

  1. Wishlist
  2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Foto's

Aletta Borchers Wouters heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

  1. Aletta Borchers Wouters's profielfoto
    Aletta Borchers Wouters heeft gereageerd op het topic: Hoe verwijder ik mijn account op eet.nu?

    hey hoi
    ben eindelijk afgemeld?
    was voorheen niet mogelijk Yaeh!!! eindelijk!!! WEG!! met mijn account!!
    Jippie eindelijk rust! mensen kunnen schrijven wat ze willen zonder gevoel zonder waarneming, in 2 seconde kunnen ze nu je je bedrijf kapot maken! en jullie lieten dat toe! hoop dat jullie ophouden met deze irritante/zin loze site. Ga iets leuks doen met je leven , houd op met ondernemers er onder door te halen!
    Persoonlijk gesprek mogelijk!!! kunnen jullie wel achterhalen :) Doei!!

  2. Aletta Borchers Wouters's profielfoto
    Aletta Borchers Wouters heeft gereageerd op een recensie van Restaria Wouters

    Hey Bob,

    Jammer dat je dit als negatief beoordeeld. Wij werken niet harder zetten de kachel op turbo namelijk :) door gebakken friet in spits tijd is gewoon een hapering in onze omloop snelheid,.
    Gezien jou datum plaatsing hadden wij de Agria aardappel en nee dat is niet bruin te bakken:( slap harde punten enz) op het moment dat wij geen bintje kunnen
    bestellen krijgen wij de Agria en die heb jij gehad. Nu hebben we het bintje een voortreffelijk lekkere aardappel en dus heerlijke friet!
    Kom overnieuw proeven!!! en verwijder die vervelende reactie ! Meld je zelf en je krijgt het zelfs aangeboden!! "de friet dan"

    maar als je een kerel was geweest had je dit ons telefonische laten weten en niet via deze site. Jij drukt onze score naar een negatief resultaat Wij werken ons uit de naad om iedereen aan zijn verwachting te voldoen.
    Hoop ook op een positieve reactie van jou?
    vriendelijke groet
    Restaria Wouters

  3. Aletta Borchers Wouters's profielfoto
    Aletta Borchers Wouters vindt de recensie door Bob voor Restaria Wouters leuk

    Als er veel mensen binnen staan, dan ga ik naar een andere friettent toe. Ze gaan dan voor het snel bakken van de friet en nemen niet eens de moeite om de friet iets langer door te bakken als je daarom vraagt, wat resulteert in slappe witte frieten. Jammerrr.

    • Eten & drinken 6
    • Sfeer 6
    • Service 6
    • Prijs / kwaliteit 4
    5,2
    1 positieve stem0 negatieve stemmen