• Lid sinds 28 december 2016

Lijsten

  1. Wishlist
  2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

  1. 4,2

    Hertog Jan Proeverij

    Arcen
  2. 10

    De Gouden Leeuw

    Sambeek
Nieuwe recensie

Foto's

Harry&Ann heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

  1. Harry&Ann's profielfoto
    Harry&Ann heeft gereageerd op een recensie van Hertog Jan Proeverij

    Na een telefoontje met de wel gemeende excuses van De Proeverij (wat wij waarderen, want niet iedereen doet dit na een critische noot) en zij aangaven er aanpassingen op te doen, werdt óns een nieuwe To Go aangeboden wat wij zeer waarderen, deze hebben wij wel afgeslagen, omdat de horecaondernemers het al moeilijk genoeg hebben en wij na een eerdere zeer goede ervaring (1jaar eerder) ze nogmaals een kans geven. (Heb er alle vertrouwen in dat het goed komt)

  2. Harry&Ann's profielfoto
    Harry&Ann heeft een recensie geschreven voor Hertog Jan Proeverij

    Over het restaurant kan ik niet oordelen, maar vorig jaar hier een keer to go gehaald en het was naar tevredenheid. Nu weer een keer gedaan met een goede verwachting, 1x Brouwers schnitzel en 1x Spareribs. Allereerst de schnitzel die was volgens mij gefrituurd (niet echt smaakvol) en op de menukaart staat met jagersaus, nou hier zat niets bij en was dus echt droog. De spareribs was eigenlijk het enige wat nog ging, want de friet was het ook niet (vorig jaar waren dat nog naar aardappelen smakende oerfrieten). De salade hebben wij ook niet gezien, dus voor ons niet meer? En als ik de prijzen daar ook in meeneem, dan kan ik beter naar een frietzaak gaan.

    • Eten & drinken 4
    • Sfeer -
    • Service 6
    • Prijs / kwaliteit 4
    4,2
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  3. Harry&Ann's profielfoto
    Harry&Ann heeft gereageerd op het topic: Recensie aanpassen

    Ik heb per abuis een bericht geschreven voor De Meerstoel (het was voor de gouden leeuw bedoeld), maar daar ben ik nog nooit geweest en zou deze graag verwijderd zien, maar ik weet niet hoe

  4. Harry&Ann's profielfoto
    Harry&Ann heeft een recensie geschreven voor De Gouden Leeuw

    Wij hebben vandaag in dit eetcafe gegeten en mogen ons wel ervaren restaurant bezoekers noemen. En kunnen na 1 keer wel zeggen dat menig restaurant niet aan dit eetcafé kan tippen.

    Wij hadden als voorgerecht soep (tomaten en mosterd soep) en deze smaakte zoals soep moet zijn (en je moest blazen zo heet was de soep, waar vind je dat nog).

    Als hoofdgerecht had mijn vrouw een gewone snitzel, nou ja gewoon, hij paste nog net op het bord, omringd met een rijke salade. Ikzelf had een mixed pork wat drie heerlijke stukjes pork met een sausje en enkele spareribs bevatte, voor mij en voor mensen die van spareribs houden weet ik zeker dat dit tot de lekkerste spareribs behoord die er zijn. Het is een eetcafé dus er zat patat en rösti bij, waar ook niks mis mee was. Het eetcafé had een gezellige eet en café uitstraling, en de bediening was/is huiselijk.

    Wij zaten vol van het voor en hoofdgerecht, en hebben dus geen nagerecht genomen, maar zagen een tafel naast ons dat daar ook niks mis mee was, dus maar gauw een keer terug om dit zelf te kunnen beoordelen. Wij zeggen Top Eetcafé!!

    • Eten & drinken 10
    • Sfeer 10
    • Service 10
    • Prijs / kwaliteit 10
    10
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen