• Lid sinds 17 mei 2016

Lijsten

  1. Wishlist
  2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

  1. -

    Mooi Zeist

    Zeist
  2. -

    Djanoko

    Amsterdam
Nieuwe recensie

Foto's

Arthur heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

  1. Arthur's profielfoto
    Arthur heeft een recensie geschreven voor Mooi Zeist
    Indonesisch Zeist

    Wij hadden gehoord dat het een geweldig goed authentiek Indonesisch restaurant was. Wij waren met zeven personen inclusief kinderen. Het gebouw en locatie was indrukwekkend en straalde een bepaalde luxe uit. De ambiance binnen is stijlvol, zo ook de sfeer. Kortom een geweldige uitstraling.

    Het keerpunt begon met het noteren van de bestellingen. Twee personen wilden graag gebruik maken van het buffet en de rest bestelde à la carte, geen probleem. Tien minuten daarna kwam er een ander met de mededeling dat het buffet alleen mogelijk was als iedereen ervoor kiest. Oké geen probleem, de bediening bestond zo te zien uitsluitend uit scholieren die het niet zo goed begrijpen. Opnieuw werden de bestellingen genoteerd bij de nieuwe persoon, nu zitten we in de molen en kunnen we lekker gaan eten.

    Een kwartier werd een half uur, een half uur werd een uur en er kwam maar niemand langs bij onze tafel. Al was het maar om te vragen of we nog wat te drinken willen, nee we moesten er om vragen. Na een kwartier weer wachten om onze drank moesten we wederom vragen waar het drinken bleef. Toen we anderhalf uur op ons eten hadden gewacht heb ik aan een willekeurig bedienend persoon gevraagd waar het eten bleef. Hij antwoordt dat ze ermee bezig waren, waarop wij antwoorden dat we zo weg gaan als het nog langer ging duren. Het antwoord van hem verbaasde mij " u heeft gelijk". Dit zegt toch wel veel over het bedrijf.
    Na eindelijk het voedsel op tafel gekregen te hebben wensten zij ons "eet smakelijk". We keken elkaar aan en vroegen ons af of het modern was om uit de schalen te eten, dus deden wij het maar. Na een kwartier kwam er nog zo een vaag figuur met borden aan gelopen en gaf ons alsnog ieder een bord.

    Het eten: de kreeft was gezien de omvang niet de prijs waardig, de babi pangang was te zout, de ajam was goed. Ik als vegetariër had nasi kuning met gado gado besteld, waarop het bedienend persoon terug kwam met de vraag: u had toch saté met nasi goreng besteld? Gado gado is een Indisch vegetarisch gerecht en ik heb nog nooit in mijn leven meegemaakt dat het ijsbergsla bevat, zelfs niet in Chinese restaurants. IJSBERGSLA, hoe haal je het in je hoofd? Het werd geserveerd in een klein schaaltje waar je in Hollandse restaurants de gratis aardappeltjes in kreeg. Inhoud: gekookte ei, komkommer, boontjes en IJSBERGSLA. Hoofdbestanddeel van de Aziatische keuken is rijst, witte rijst wel te verstaan. Bij alle restaurants krijg je dit er gewoon bij, nee hier moet je het bestellen. Terwijl ik dacht dat ik op de menukaart had gelezen dat de gerechten geserveerd werden met witte rijs/ gele rijst plus gado gado, maar goed dat weet ik niet meer zeker.

    Ze moeten er niet mee komen dat we er geen verstand van hebben, want wij zijn ook van Indische afkomst en wij weten het wel beter. Na het eten was het gauw weg wezen, geen koffie of toetje toe want wie weet hoelang dat nog gaat duren.

    Dit was eens en nooit meer. Wij raden dan ook iedereen aan niet bij Mooi Zeist te gaan eten. Zij denken een gerenommeerd restaurant te runnen, maar het heeft een niveau van een Febo, dan zou ik de Febo nog beledigen. Wat een teleurstelling.

    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  2. Arthur's profielfoto
    Arthur heeft een nieuw topic gestart: Mooi Zeist, Bachlaan 55, 3706BB Zeist

    Wij hadden gehoord dat het een geweldig goed authentiek Indonesisch restaurant was.
    Wij waren met zeven personen inclusief kinderen.
    Het gebouw en locatie was indrukwekkend en straalde een bepaalde luxe uit.
    De ambiance binnen is stijlvol zo ook de sfeer, kortom een geweldig uitstraling.
    De keerpunt begon met het noteren van de bestellingen.
    Twee personen willen graag gebruik maken van het buffet en de rest bestelde a la carte, geen probleem.
    Tien minuten daarna kwam er een ander met de mededeling dat het buffet alleen mogelijk was als iedereen ervoor kiest.
    Oké geen probleem, de bediening bestond zo te zien uitsluitend uit scholieren die het niet zo goed begrijpen.
    Opnieuw werden de bestellingen genoteerd bij de nieuwe persoon, nu zitten we in de molen en kunnen we lekker gaan eten.
    Een kwartier werd een half uur, een half uur werd een uur en er kwam maar niemand langs bij onze tafel.
    Al was het maar om te vragen of we nog wat te drinken willen, nee we moesten er om vragen.
    Na een kwartier weer wachten om onze drank moesten we wederom vragen waar het drinken bleef.
    Toen we na anderhalf uur op ons eten moesten wachten heb ik aan een willekeurig bedienend persoon gevraagd waar het eten bleef.
    Hij antwoord dat ze ermee waren, waarop wij antwoorden dat we zo weg gaan als het nog langer ging duren.
    Het antwoord van hem verbaasde mij " u heeft gelijk".
    Dit zegt toch wel veel over het bedrijf.
    Na eindelijk het voedsel op tafel gekregen te hebben wensten zij ons "eet smakelijk".
    We keken elkaar aan en vroegen ons af of het modern was om uit de schalen te eten, dus deden wij het maar.
    Na een kwartier kwam er nog zo een vaag figuur met borden aan gelopen en gaf ons alsnog ieder een bord.
    Het eten: de kreeft was gezien het omvang niet de prijs waardig, de babi pangang was te zout, de ajam was goed.
    Ik als vegetariër had nasi kuning met gado gado besteld, waarop het bedienend persoon terug kwam met de vraag:
    u had toch saté met nasi goreng besteld?
    Gado gado is een Indisch vegetarisch gerecht en ik heb nog nooit in mijn leven meegemaakt dat het ijsbergsla bevat,
    zelfs niet in Chinese restaurants. IJSBERGSLA, hoe haal je het in je hoofd.
    Het werd geserveerd in een klein schaaltje waar je in Hollandse restaurants de gratis aardappeltjes in kreeg.
    Inhoud: gekookte ei, komkommer, boontjes en IJSBERGSLA.
    Hoofdbestanddeel van de Aziatische keuken is rijst, witte rijst wel te verstaan.
    Bij alle restaurants krijg je dit er gewoon bij, nee hier moet je het bestellen.
    Terwijl ik dacht dat ik het op de menukaart heb gelezen dat de gerechten geserveerd werd met witte rijs/ gele rijst plus gado gado, maar goed dat weet ik niet meer zeker.
    Ze moeten niet mee komen dat we er geen verstand van hebben want wij zijn ook van Indisch afkomst en wij weten het wel beter.
    Na het eten was het gauw weg wezen, geen koffie of toetje toe want wie weet hoelang dat nog gaat duren.
    Dit was eens en nooit meer.
    Wij raden dan ook iedereen aan niet bij Mooi Zeist te gaan eten.
    Zij denken een gerenommeerde restaurant te runnen maar het heeft een niveau van een Febo, dan zou ik de Febo nog beledigen.
    Wat een teleurstelling.

  3. Arthur's profielfoto
    Arthur heeft een recensie geschreven voor Djanoko
    Chinees-Indisch Amsterdam

    Gisteren met kennissen bij Djanoko wezen eten alvorens naar het Concertgebouw te gaan, was lekker dichtbij.
    Al vanaf binnenkomst zagen wij al dat de man geen plezier had in het werk. Ons gevoel werd versterkt door zijn geklaag dat het zo druk was, als ondernemer zijnde zou ik blij zijn.
    Wij waren met z’n vieren, drie hadden het voorgerecht al op en ik moest het nog krijgen. Lang wachten door de “drukte”. Sorry hoor, als je het niet aan kan moet je ook geen restaurant beginnen en de tent was nog niet eens half vol.
    Met de afrekening ging het ook al mis. Het gaat mij niet om het bedrag, betaal ik graag omdat het eten gewoon goed was, maar om zijn buitengewoon onbeschoft gedrag.
    Zijn personeelslid heeft haar excuses aangeboden om zijn gedrag, hulde aan haar hiervoor.
    Hij snapt natuurlijk wel dat wij nooit meer bij hem binnen lopen en aan iedereen vertellen wat een waardeloos restaurant het is.
    Mijn advies aan hem is: ga wat anders zoeken wat je wel leuk vind.

    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen