• Lid sinds 19 april 2016

Lijsten

  1. Wishlist
  2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

  1. 8,8

    De Uurwerker

    Groningen
  2. 9,2

    The Pool

    Groningen
  3. 8,6

    The Duchess

    Sittard
Nieuwe recensie

Foto's

Lara heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

  1. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van Tong Ah

    Beste Marjon,

    Dank voor het doorgeven van deze update. Ik heb het aangepast, zodat het nu ook duidelijk is voor onze overige bezoekers dat Tong Ah is gesloten.

    Nogmaals dank en ik wens je nog een fijne avond toe.

    Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

  2. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van La Bruschetta

    Beste Rob en Els,

    Dank voor het onder de aandacht brengen hiervan. Ik heb het nagekeken en zie inderdaad dat het restaurant is gesloten. Ik heb dit dan ook zo aangegeven op de Eet.nu-pagina van La Bruschetta zodat dit ook duidelijk is voor onze overige bezoekers.

    Nogmaals dank en nog een fijne avond!

    Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

  3. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van Phang-Nga Bay

    Beste Rob,

    Dank voor de update. Ik heb het restaurant op gesloten gezet, zodat dit ook duidelijk is voor onze andere bezoekers.

    Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

  4. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van Peking

    Beste Wesley,

    Dank voor het doorgeven dat het restaurant is gesloten. Ik heb dit dan ook meteen aangegeven op de Eet.nu-pagina van Peking. Op deze manier is het ook duidelijk voor onze overige bezoekers.

    Nogmaals dank en ik hoop je snel terug te zien op Eet.nu!

    Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

  5. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van Snackbar Nieuw-Zuid

    Beste Michiel,

    Dank voor het doorgeven dat de snackbar is gesloten. Ik heb dit dan ook aangegeven op de betreffende Eet.nu-pagina, zodat het ook duidelijk is voor onze overige bezoekers.

    Nogmaals dank en hopelijk tot snel op Eet.nu!

    Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

  6. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van De Liempdse Barriere

    Beste Eddy,

    Dank voor het doorgeven van deze update! Ik heb het dan ook meteen aangepast in de vermelding, zodat onze andere bezoekers hiervan ook op de hoogte worden gesteld.

    Nogmaals dank en ik hoop je snel terug te zien op Eet.nu!

    Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

  7. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van Eten bij Michèl

    Beste Esther,

    Dank voor het doorgeven van de update. Ik heb de vermelding inmiddels op gesloten gezet, zodat het ook voor onze andere bezoekers duidelijk is.

    Nogmaals dank en de bijbehorende database verbeteringen heb ik je inmiddels toegekend.

    Nog een fijne avond en hopelijk tot snel op Eet.nu!

    Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

  8. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van De 7evende Hemel

    Beste Jan,

    Dank voor het doorgeven! Ik heb het even nagekeken en ik zie inderdaad dat het restaurant is gesloten. Ik heb dit dan ook zo aangegeven op de Eet.nu-pagina van De 7evende Hemel. Op deze manier worden ook onze andere bezoekers hiervan op de hoogte gesteld.

    Nogmaals bedankt en ik hoop je snel weer terug te zien op Eet.nu!

    Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

  9. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van Koffiehuis Follega

    Beste,

    Dank voor het doorgeven van deze update. Ik heb de vermelding dan ook op gesloten gezet, zodat onze andere bezoekers ook hiervan op de hoogte worden gesteld.

    Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

  10. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van Pablo's Cantina

    Beste J.,

    Dank voor het doorgeven van deze update. Ik heb de vermelding meteen op gesloten gezet, zodat dit ook duidelijk is voor onze overige bezoekers.

    Ik wens je nog een fijne avond toe en hoop je snel terug te zien op Eet.nu!

    Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

  11. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van Da'Meloni

    Beste Sylvia,

    Dank voor het achterlaten van jouw recensie. Ik heb jouw opmerking omtrent het cijfer bij service gezien en ik heb deze dan ook aangepast naar een 10. Op deze manier zou het moeten kloppen. Onze excuses voor het ongemak.

    Ik wens je nog een fijne avond toe en hoop je snel terug te zien op Eet.nu!

    Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

  12. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van Bakker Bart

    Beste Johan,

    Dank voor het achterlaten van jouw recensie en wat een vervelende situatie. Ik heb het meteen even nagekeken en ik kan inderdaad geen Bakker Bart meer vinden in Leiden. Ik heb de vermelding dan ook op gesloten gezet zodat dit ook duidelijk is voor onze overige bezoekers.

    Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

  13. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op het topic: Hoe verwijder ik een recensie?

    Dankjewel Arnaud. Ik zag de recensie zojuist verschijnen en heb deze meteen verwijderd.

  14. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op het topic: Nieuwe eetgelegenheid ?? of Gesloten !! of Opnieuw geopend.

    Dankjewel Arnaud. Loetje Breda stond al bij ons in de database, https://www.eet.nu/breda/loetje, maar ik heb nu ook de definitieve openingsdatum toegevoegd!
    De database-punten heb ik je ook toegekend.

  15. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van IJssalon Pane

    Beste Geert,

    Dank voor het doorgeven van de update. Ik heb de vermelding meteen op gesloten gezet, zodat dit ook duidelijk is voor onze andere bezoekers.

    Nogmaals dank en de bijbehorende database-punten heb ik je reeds toegekend. Deze zie je wanneer je inlogt in jouw Eet.nu-account.

    Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

  16. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van Poelwijk

    Beste Gijs,

    Dank voor het doorgeven van deze update. Ik heb de vermelding meteen op gesloten gezet, zodat het ook duidelijk is voor onze overige bezoekers.

    Nogmaals dank en ik hoop je snel terug te zien op Eet.nu.

    Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

  17. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van De Heerlijkheid

    Beste Esther,

    Dank voor het doorgeven van deze update. Ik heb de vermelding meteen op gesloten gezet, zodat dit ook duidelijk is voor onze overige bezoekers.

    Nogmaals dank en de bijbehorende database-punten heb ik je reeds toegekend. Deze kun je vinden wanneer je inlogt op jouw Eet.nu-account.

    Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

  18. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van Peewee

    Beste Estelle,

    Dank voor het geven van deze update. Ik heb de vermelding op gesloten gezet, zodat het ook duidelijk is voor onze overige bezoekers.

    De bijbehorende database-punten heb ik je reeds toegekend. Deze zie je wanneer je inlogt op jouw Eet.nu-account.

    Nogmaals dank en hopelijk tot snel op Eet.nu!

    Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

  19. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van Floyds

    Beste Leonie,

    Dank voor jouw reactie. Ik heb 'lijstje' aangepast naar 'lokatie'. Hopelijk is het zo in orde.

    Ik wens je nog een fijne dag toe en hoop je snel terug te zien op Eet.nu!

    Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

  20. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van Indrapoera

    Beste A. Teusink,

    Dank voor de update. Het klopt inderdaad dat Indrapoera is gesloten. Ik heb dit meteen aangepast, zodat het ook duidelijk is voor onze overige bezoekers.

    Daarnaast heb ik je de bijbehorende database-punten toegekend. Deze vind je wanneer je inlogt in jouw Eet.nu-account.

    Nogmaals dank en nog een fijne avond!

    Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

  21. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van Carnevino

    Beste Marian,

    Dank voor jouw recensie. Ik heb het restaurant inmiddels op gesloten gezet, zodat onze andere bezoekers hiervan ook op de hoogte worden gesteld.

    Spijtig om te horen dat de reservering niet goed was doorgekomen. Bij Carnevino faciliteerde Eet.nu het reserveersysteem, waardoor het restaurant jouw reservering via e-mail heeft ontvangen en het restaurant bevestigd vervolgens de reservering vanuit deze e-mail. Natuurlijk kan er desondanks altijd iets mislopen bij een reservering, maar Eet.nu heeft hier helaas geen invloed op.

    Ik hoop op je begrip.

    Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

  22. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van De Polder

    Beste JP,

    Dank voor het bericht. Ik heb het restaurant op gesloten gezet, zodat onze bezoekers hiervan ook op de hoogte worden gesteld.

    Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

  23. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van Tancho

    Hoi Men,

    Dank voor de update. Ik zie dat het restaurant inderdaad gesloten is, ik heb dit dan ook meteen aangepast.

    De bijbehorende database-punten heb ik je reeds toegekend.

    Groetjes,
    Lara
    Redactie Eet.nu

  24. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van In Den Hoofdwacht

    Hoi Rudi,

    Ik heb de cijfers voor je aangepast. Hopelijk is het zo in orde.

    Groetjes,
    Lara
    Redactie Eet.nu

  25. Lara's profielfoto
    Lara heeft een recensie geschreven voor De Uurwerker
    Internationaal Groningen

    Tijdens een weekendje weg naar Groningen, ben ik samen met een vriendin gaan borrelen bij De Uurwerker. Wat een leuke plek. Het is vrij groot, maar doet heel gezellig aan. Het is wel self-service, dus op je tafel staat een nummer en dan moet je je bestelling aan de bar doorgeven. Dat was voor ons geen probleem. Het meisje wat ons eten kwam brengen was niet super vriendelijk, maar ook niet heel onaardig. Er was een misverstand over een bestelling, we hadden krulfrieten besteld, maar kregen gewone frieten. Toen vond ze het wel nodig om ons de schuld te geven van deze 'fout', maar ze regelde toch meteen dat we het juiste kregen. Persoonlijk vind ik het niet nodig om zo'n opmerking te maken tegen gasten, maar het werd meteen opgelost, dus verder ook geen probleem.
    De krulfrietjes en het bestelde broodplankje waren overigens heel erg lekker en het was ook heel veel. Ik dronk er een cocktail bij en mijn vriendin een biertje. We hebben er een leuke avond gehad en ik zou het wel aanraden om hier wat te borrelen of te eten.

    • Eten & drinken 9
    • Sfeer 9
    • Service 7
    • Prijs / kwaliteit 9
    8,8
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  26. Lara's profielfoto
    Lara heeft een recensie geschreven voor The Pool
    Mediterraans Groningen

    Afgelopen weekend ben ik samen met een vriendin twee daagjes naar Groningen geweest. We verbleven in The Student Hotel. Dit hotel is erg leuk, mensen zijn aardig en de kamer was groot en schoon.
    We besloten om ontbijt erbij te pakken, wat geserveerd wordt in The Pool, het restaurant van The Student Hotel. Het interieur is heel leuk en hip en het ontbijt was heel goed. Alles wat ze hadden was vers gemaakt en er was meer dan genoeg keus. We hebben genoten van een heerlijk eitje, lekker vers brood een sapje en koffie. Daarnaast hadden ze ook nog verschillende soorten yoghurt met muesli, chia seeds, fruit etc. en mini croissantjes en chocolade broodjes. Normaal gesproken pak ik nooit ontbijt erbij als ik in een hotel verblijf, maar hier is het zeker een aanrader.

    • Eten & drinken 9
    • Sfeer 10
    • Service 10
    • Prijs / kwaliteit 9
    9,2
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  27. Lara's profielfoto
    Lara heeft een recensie geschreven voor The Duchess
    Vertaal van English naar Nederlands

    Gister ben ik met een vriendin gaan eten bij The Duchess. Ik had gereserveerd via Eet.nu en dit verliep allemaal heel soepel. Daar aangekomen, waren we de eerste gasten (we hadden ook vrij vroeg gereserveerd, om 18:00). Ondanks dat het restaurant vrij neutraal is ingericht, is het toch knus en gezellig. De bediening was heel netjes en oplettend.

    We kregen een broodje vooraf en ik koos voor de 'Fish of the day', een dorade, gefileerd en op de huid gebakken. Deze kwam met wat aardappeltjes, oergroenten en volgens mij een erwtensausje. Het smaakte erg goed en ik dronk er een lekkere droge witte wijn bij. Mijn vriendin had de 'Chef's pie' welke volgens haar ook heel lekker, maar machtig, was. Zij koos voor een glas rode wijn. We hebben het etentje afgesloten met een koffie / verse munt thee.

    Ik zou mensen zeker aanraden om bij The Duchess te gaan eten als ze in Sittard zijn.

    • Eten & drinken 9
    • Sfeer 9
    • Service 9
    • Prijs / kwaliteit 8
    8,6
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  28. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van Theehuis De Busker

    Beste,

    Geen probleem hoor, het kan altijd eens voorkomen dat er iets mis gaat. Ik heb het cijfer meteen aangepast naar een 10. Hopelijk is het zo in orde.

    Ik wens je nog een fijne avond toe en hoop je snel terug te zien op Eet.nu!

    Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

  29. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van MOOD

    Hoi Men,

    Dank voor de update. Ik heb MOOD meteen op gesloten gezet.

    De bijbehorende database punten heb ik je reeds toegekend.

    Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

  30. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van Surabaya

    Hoi Men,

    Dank voor de update. Ik heb Surabaya meteen op gesloten gezet.

    De bijbehorende database punten heb ik je reeds toegekend.

    Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

Meer updates