• Lid sinds 10 augustus 2015

Lijsten

  1. Wishlist
  2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

  1. 3,8

    Zonnig Zuid

    Egmond aan Zee
  2. Zonnig Zuid

    Egmond aan Zee
  3. 2,8

    Zonnig Zuid

    Egmond aan Zee
Nieuwe recensie

Foto's

A. G. A. Roesingh heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

  1. A. G. A. Roesingh's profielfoto
    A. G. A. Roesingh vindt de recensie door Silke Matterne voor Zonnig Zuid leuk

    Eines der unverschämtesten Restaurants, in dem ich je gewesen bin. Wir waren jetzt schon oft in Egmond, in allen Restaurants echt total nett und lecker, aber da 🤮, das Essen, wenn man den das bekommt, was man bestellt hat, grottenschlecht, total geschmacklos und nicht wirklich kritikfähig. Wir haben den Geschäftsführer angesprochen und alles was kam war ein Achtliese Schulterzucken und die Aussage: was interessiert ihr mich, ich habe genug Gäste, brauche euch nicht.🤔😲. Nun denn, es kam dich ja jeder sein eigenes Bild machen, aber ehrlich,es gibt so viele tolle Restaurants, da kann man dieses getrost auslassen.

    • Eten & drinken 1
    • Sfeer 1
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit 1
    1
    1 positieve stem0 negatieve stemmen
  2. A. G. A. Roesingh's profielfoto
    A. G. A. Roesingh heeft gereageerd op een recensie van Zonnig Zuid

    Marblue Rocky, komt de zalm bijvoorbeeld echt van de grill? Echt niet... door hoef je geen keukenprins voor te zijn. Gaat u eens patat halen boven aan de boulevard op het einde bij de Windwijzer... zo moet patat zijn en zo mag je het in een restaurant verwachten. Ik ( persoonlijk dus! ) vind het een aanfluiting dat dit restaurant met 10en wordt beoordeeld. Dan schep je een hele hoge verwachting bij mensen. Dat wordt niet waargemaakt. Neen, ik heb niets tegen dit restaurant. Waar ik wel iets tegen heb is dat je door absurd hoge beoordelingen van een koude kermis thuis komt. Sowieso een tien... er zijn altijd punten van verbetering. Zelfs in een top ( sterren ) restaurant. Kom op zeg: visje, stukje vlees en daarnaast een kommetje salade met bleke friet... dat kan ik echt niet met een 10 beoordelen. Ja, ik geef graag mensen het voordeel van de twijfel, maar hier komen wij niet meer eten. Egmond heeft beter!

  3. A. G. A. Roesingh's profielfoto
    A. G. A. Roesingh heeft gereageerd op een recensie van Zonnig Zuid

    Wij konden de laatste keer in geen enkel ander restaurant terecht vanwege zeer grote drukte in Egmond. Ik heb niets tegen deze mensen of dit restaurant. We wilden het “ het voordeel van de twijfel “ geven. Ook omdat we er weinig voor voelden om in de auto te stappen en naar Alkmaar of Heiloo bijvoorbeeld te gaan. De mensen zullen hun best doen maar het is toch komisch hoe ze zich uit de naad rennen. Kom op zeg: neem wat bediening. En ja, het eten... voor mij is het echt heel magertjes. Maar dat is persoonlijk. Maar ik denk toch dat u mijn mening moet delen dat de patat zeer beroerd is en de groente niet vers. Maar nogmaals: niks tegen de mensen of het restaurant! Maar ik denk dat mensen misleid worden door degene die het met een negenoog tien beoordelen. Ik kom in het Amstel hotel en Okura en die krijgen zelfs geen tien van mij! Er zijn altijd dingen te verbeteren!

  4. A. G. A. Roesingh's profielfoto
    A. G. A. Roesingh heeft een recensie geschreven voor Zonnig Zuid

    Slecht! Door grote drukte in Egmond geen andere keus en kwamen wij bij Zonnig Zuid.
    Garnalencocktail: glas met sla en een eetlepel garnalen. Biefstuk oké. Sliptong te klein. Patat smakeloos en bleek. Diepvries of potjesgroentje. Restaurant en toiletten zijn aan grote opknapbeurt toe. Omdat wij buiten niet lekker zaten op de oude getimmerde banken zijn wij naar binnen gegaan. Weinig bediening. Lopen met drie man te rennen waarvan één jongen een beetje sloom rondloopt. Naar mijn idee is een doorsnee snackbar beter.

    • Eten & drinken 3
    • Sfeer 5
    • Service 5
    • Prijs / kwaliteit 4
    3,8
    2 vorige recensies
    0 positieve stemmen1 negatieve stem
  5. A. G. A. Roesingh's profielfoto
    A. G. A. Roesingh vindt Zonnig Zuid niet leuk

    A. G. A. Roesingh

    48 punten
  6. A. G. A. Roesingh's profielfoto
    A. G. A. Roesingh heeft gereageerd op een recensie van Zonnig Zuid

    Graag wil ik ook het volgende nog even kwijt: vlak naast ons zaten mensen uit Servië/Slovenië en deze vroegen zich af wat er " Balkan " aan het restaurant is... zo zie je maar als informatie niet klopt. De menukaart zegt wat dat betreft genoeg.

  7. A. G. A. Roesingh's profielfoto
    A. G. A. Roesingh heeft gereageerd op een recensie van Zonnig Zuid

    U twijfelt aan mij in een reactie... maar bent u Kees Kusters of Koster? Gelukkig hoeven we het met beoordelingen niet met elkaar eens te zijn. Ik vind het alleen jammer dat mensen op hoge waarderingen afgaan en dan misschien bedrogen uitkomen! Dat is niet de bedoeling.

  8. A. G. A. Roesingh's profielfoto
    A. G. A. Roesingh heeft gereageerd op een recensie van Zonnig Zuid

    Voordeel van de twijfel mijnheer Koster! Ik geef graag iedereen een kans! Daarbij was het die dag beredruk in Egmond en zat alles al zo goed als vol... dus het was ook een beetje noodgedwongen om daar te eten. Ik kan aan uw bestaan ook twijfelen. Als je zo met elkaar gaat beginnen is het eind zoek! Ik ben kritisch en het is niet mijn bedoeling iemand af te branden. De grill is er absoluut niet! Hoe kan een zalm anders druipen van vet? Misschien hadden wij pech met de salade maar deze bestond vrijwel geheel uit groene blaadjes, wat croutons en de rest ( olijven, tomaatje, etc. ) moest je zoeken! De bloemkool en broccoli hadden lang in het water gelegen en slap. Maar zo hebben we allemaal onze eigen kijk op de " kwaliteit " die ons voorgeschoteld wordt.

  9. A. G. A. Roesingh's profielfoto
    A. G. A. Roesingh heeft gereageerd op een recensie van Zonnig Zuid

    Beste Karin en Harry, smaken verschillen... maar waar jullie de " tienen " vandaan halen voor dit restaurant is mij een raadsel. Het is een " luxe " snackbar maar met slechte kwaliteit. Ik stel heus geen hele hoge eisen maar dit was echt niet goed. Buiten zak je bijna door de houten banken heen. Een opmerking over het eten werd door de eigenaresse niet gewaardeerd en zij vind het van zeer hoge kwaliteit... De mensen doen misschien hun best maar kwalitatief is het eten niet best. Daarbij lopen ze zwetend rond omdat er kortweg geen personeel is. Ik vind dit ronduit vies. Maar misschien hoort dit wel bij een " Balkan " restaurant. Evenals de oude toiletten. Nee, we waren met een groep en dan ben je best nog wat geld kwijt maar als het dan op veel punten niet best was is het zonde en weggegooid geld!

  10. A. G. A. Roesingh's profielfoto
    A. G. A. Roesingh heeft een recensie geschreven voor Zonnig Zuid

    Service: zwetende bediening die het niet aan kan omdat er te weinig personeel loopt... terras dat zijn langste tijd heeft gehad. Eten zeer matig: kleine sliptongetjes, geen! verse groenten en een grill is er zeker niet. Alles wordt gebakken. Gastvrouw is niet al te vriendelijk als het haar niet bevalt. Er is naar mijn idee een " kant en klare " keuken waar de prak even snel wordt gewarmd. De friet is slap en bleek. Platgeslagen hamburger met los broodje... wij waren onaangenaam verrast. Nee, zonde van onze avondmaaltijd. Egmond aan Zee biedt gelukkig betere restaurants.

    • Eten & drinken 2
    • Sfeer 5
    • Service 3
    • Prijs / kwaliteit 3
    2,8
    De nieuwste recensie
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  11. A. G. A. Roesingh's profielfoto
    A. G. A. Roesingh heeft gereageerd op een recensie van Zonnig Zuid

    Geachte, we geven natuurlijk allemaal onze eigen cijfer aan een restaurant. Maar toch voel ik mij gezien de 10en geroepen om te reageren want mijn idee is dat mensen door dit cijfer toch echt een verkeerd beeld van dit "restaurant" krijgen. Bij een tien moet je toch wel zo afschuwelijk prima en top zijn! dat haalt dit eetcafe echt niet. Ik geef u de tip dan eens naar La Chatelaine in Egmond aan Zee te gaan... gezien de 10en voor Zonnig Zuid is dit restaurant!!! voor u met cijfers niet te beoordelen.

  12. A. G. A. Roesingh's profielfoto
    A. G. A. Roesingh heeft een recensie geschreven voor Zonnig Zuid

    Helaas was dit restaurant grote tegenvaller voor ons. Wij waren met 7 personen en niemand heeft van het eten genoten. De kwaliteit van het eten is zeer middelmatig. Geen verse groente, flauwe, slappe, niet goed gebakken friet en de "luxe" hamburger was zo plat als wat en zonder sausjes of wat dan ook... wij vragen ons af wat er "luxe" aan is. Sliptongetjes: bovenste een redelijk exemplaar en daaronder twee zeer magere visjes. De biefstuk was niet medium maar bijna doorbakken. De wijn was oké. Het restaurant is geen aanrader wat ons betreft en wij zullen hier niet meer terugkomen.

    • Eten & drinken 3
    • Sfeer 6
    • Service 4
    • Prijs / kwaliteit 3
    3,4
    De nieuwste recensie
    0 positieve stemmen1 negatieve stem
  13. A. G. A. Roesingh's profielfoto
    A. G. A. Roesingh heeft gereageerd op het topic: verwijdering

    Ontdekt! Afkeuring door verschillende namen komt door gebruikmaking van één en dezelfde hotmail door mijzelf en mijn vrouw. Lijkt mij niet frauduleus... Onze ergernis en frustratie over het restaurant was zo groot dat wij beide graag commentaar wilden leveren. Ik zal trachten nieuwe te plaatsen.

  14. A. G. A. Roesingh's profielfoto
    A. G. A. Roesingh heeft gereageerd op het topic: verwijdering

    Geachte, ik heb getracht een beoordeling te plaatsen over een restaurant. Deze is echter verwijderd. Ik begrijp niet waarom. Taalgebruik, etc. is volgens mij correct geweest en de bedoeling lijkt mij dat je jouw ervaring op dit platform kunt delen! Goed of slecht! Een slechte ( of goede ) beoordeling verwijderen lijkt mij geen goede zaak.

  15. A. G. A. Roesingh's profielfoto
    A. G. A. Roesingh vindt de recensie door wagner voor Zonnig Zuid leuk

    Die Lage und das Ambiente sind ganz nett, und wenn ich mich auf ein Imbiss Essen eingestellt hätte, wäre das "Restaurant" vielleicht das richtige, so aber haben wir uns alle auf ein leckeres Essen gefreut und es kam dann leider nur mittelmäßiges Imbiss Essen. Schlechte Qualität der Zutaten.
    Leider nicht nochmal

    (Vertaling door Eet.nu)

    De locatie is mooi en de sfeer is goed. En als ik fastfood had willen eten, dan was het misschien het juiste "restaurant" geweest. Maar we hadden ons allemaal verheugd op lekker eten, en helaas was het slechts middelmatig. De kwaliteit van de ingrediënten was slecht.

    Helaas gaan we hier niet meer naartoe.

    • Eten & drinken 1
    • Sfeer 7
    • Service 5
    • Prijs / kwaliteit 1
    2
    1 positieve stem0 negatieve stemmen
  16. A. G. A. Roesingh's profielfoto
    A. G. A. Roesingh vindt de recensie door Judith voor Zonnig Zuid leuk

    Vanavond een hele slechte ervaring. Eerst aangesproken in Duits. Toen was apparatuur stuk en kregen aanpaste kaart. Ondertussen kregen de mensen naast ons gewoon andere gerechten. Mensen na ons kregen ook gewone kaart...
    Groente was gestoomd en niet te eten. Patat was vet en slap, gewoon smerig.
    Bij het aangeven werd de eigenaresse boos, zo'n slecht restaurant nog nooit mee gemaakt!!

    • Eten & drinken 1
    • Sfeer 1
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit 1
    1
    1 positieve stem0 negatieve stemmen
  17. A. G. A. Roesingh's profielfoto
    A. G. A. Roesingh heeft gereageerd op een recensie van Zonnig Zuid

    Tja, onze ervaring was ook niet geweldig! Loop even door en betaal iets meer, maar dan eet je goed.