Renee Kreijts's profielfoto

Renee Kreijts

's-Hertogenbosch
  • Lid sinds 7 mei 2015
  • Leeftijd: 40

Lijsten

  1. Wishlist
  2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

  1. 8,6

    Shintori

    Den Bosch
  2. Shintori

    Den Bosch
  3. 8

    Ribs Factory

    Den Bosch
Nieuwe recensie

Foto's

Renee Kreijts heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

  1. Renee Kreijts's profielfoto
    Renee Kreijts heeft gereageerd op het topic: Aanpassen recensie.

    Hallo An,

    Allereerst mijn excuses voor de verkeerde aanpak. Ik zal in het vervolg met alle plezier mijn wijzigingen doorgeven via het door U vermelde e-mailadres.

    Hartelijk dank,
    Renée

  2. Renee Kreijts's profielfoto
    Renee Kreijts heeft een bericht geschreven voor Kars
  3. Renee Kreijts's profielfoto
    Renee Kreijts heeft een nieuw topic gestart: Aanpassen recensie.

    Ik zou graag punten aan een recensie toe willen voegen aangezien ik dit vergeten ben. Hoe doe ik dit?

    m.v.g.

    Renee

    p.s. Als het niet mogelijk is, gelieve dan de recensie voor de Ribs Factory Den Bosch te voorzien van een 8.

  4. Renee Kreijts's profielfoto
    Renee Kreijts heeft een recensie geschreven voor Shiro

    Authentieke Japanse cuisine, dit is zeldzaam aangezien de meeste Japanse (sushi)restaurants niet door Japanners worden uitgebaat. Knus, doch gezellig, gelegen aan de Uilenburg. De aankleding is niet wat je zou verwachten (geen papieren schermen, tatami matten, etc) dus zeer verrassend. De sukiyaki is een aanrader, met een lekker kannetje Sake erbij.

    Sushi kan je overal eten, hier krijg je meer van de Japanse keuken te zien dan het meest populaire, wat ik inmiddels wel ken. Wel aan de dure kant, dus dit doen we niet té vaak, maar wel als we iets speciaals te vieren hebben, hopelijk snel dus. Arigatou!

    • Eten & drinken 8
    • Sfeer 8
    • Service 8
    • Prijs / kwaliteit 6
    7,2
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  5. Renee Kreijts's profielfoto
    Renee Kreijts heeft een recensie geschreven voor Ribs Factory

    Bij uitstek dé beste plek in Den Bosch voor spare ribs. De sweet honey ribs zijn overheerlijk en vallen mals van het bot. Vriendelijke service, fijne locatie, top!

    • Eten & drinken 8
    • Sfeer 8
    • Service 8
    • Prijs / kwaliteit 8
    8
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  6. Renee Kreijts's profielfoto
    Renee Kreijts heeft een recensie geschreven voor Croy de Pettelaar

    Helaas heb ik weinig goeds over Croy de Pettelaar te melden. Een gezellig familie-uitje liep bij hun uit op een deceptie. De service was zeer traag (wij moesten meer dan een uur op ons hoofdgerecht wachten) en de kwaliteit van het eten was zeer ondermaats. De temperatuur van het eten was (bijna) koud. Dit is natuurlijk niet wenselijk, heb dit gemeld bij de service (die overigens op een paar meter afstand met elkaar op het terras stonden te kletsen terwijl veel mensen op service zaten te wachten). Zij hebben de boodschap ontvangen, maar meer dan de melding: "we geven het door aan de keuken" kon ik niet verwachten. Excuses waren in dit geval op hun plaats geweest. Kortom, een afrader.

    • Eten & drinken 1
    • Sfeer 6
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit 1
    1,5
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  7. Renee Kreijts's profielfoto
    Renee Kreijts heeft Shintori toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Sushi
    Sint Jansstraat 10-12 Den Bosch
    18 positieve stemmen11 negatieve stemmen
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  8. Renee Kreijts's profielfoto
    Renee Kreijts heeft een recensie geschreven voor Shintori

    Dit is, zonder te overdrijven, de beste sushi die ik tot nu toe gegeten heb. De bediening loopt als een trein, de bestelkaart halen ze snel op, en (afhankelijk van de drukte) worden de eerste gerechten al binnen 5 minuten op tafel gezet. Het is soms wel de vraag of je alle bestelde gerechten krijgt, het is voor de bediening een beetje te verwarrend, denk ik. Maar dan bestel je ze de volgende ronde gewoon opnieuw en dan krijg je ze wel. All you can eat indeed, laat wel wat ruimte voor het toetje, het ijs is heerlijk.

    • Eten & drinken 10
    • Sfeer 6
    • Service 8
    • Prijs / kwaliteit 8
    8,6
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen