• Lid sinds 2 oktober 2014

Lijsten

  1. Wishlist
  2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Foto's

rowin snijder heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

  1. Een filmpje dat ik maakte om mijn project te illustreren vind je hier.

  2. Hallo lekkerbekken en smaaklijk-eters,

    Mijn naam is Rowin Snijder.
    Ik doe op dit moment mee aan een competitie voor duurzame projecten: De ASNWereldprijs 2014.

    Met mijn inzending Le Compostier, probeer ik aandacht te krijgen voor het (laten)composteren van bio-gft. Afval van op biologische wijze gekweekte gewassen. En zo een bijdrage te leveren aan het tot stand komen van een krachtige stadslandbouw.

    Een van de dingen die ik wil bereiken is het ophalen van bio-gft bij restaurants zoals die waar u graag gaat eten.
    Dit kan dan gebracht worden naar bijvoorbeeld een buurtmoestuin in de buurt, welke het afval zal composteren en gebruiken om weer voedsel te verbouwen.

    De eerste pilot is al van start gegaan bij restaurant De Vliegende Schotel in Amsterdam.

    Hier vind U een uitvoeriger uitleg van mijn project.

    Tot vrijdag a.s. 12 uur kan er nog gestemd worden. De stemmen beginnen nu goed binnen te komen, maar ik kan nog wel wat stemmen gebruiken.

    Zouden jullie mijn project willen steunen en stemmen? En dit willen delen in jullie netwerk? Dat zou mij kunnen helpen de volgende ronde te halen. Stemmen kan hier.

    In ieder geval bedankt voor de aandacht!
    En kookse!
    Rowin Snijder