• Lid sinds 18 augustus 2014

Lijsten

  1. Wishlist
  2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

  1. 8,5

    De Steenen Tafel

    Arnhem
Nieuwe recensie

Foto's

Renate heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

  1. Renate's profielfoto
    Renate heeft gereageerd op het topic: Wijziging
  2. Renate's profielfoto
    Renate heeft gereageerd op het topic: Wijziging

    Hoe kan ik mn recensie van Ask the Chef verwijderen? Ik heb contact met ze gehad en zijn er samen uitgekomen nu wil ik graag de recensie verwijderen en ze een nieuwe kans geven. Gr Renate

  3. Renate's profielfoto
    Renate heeft een recensie geschreven voor De Steenen Tafel

    Wat een toptent!! Met restaurantweek hier gegeten met een vriendin en zijn helemaal in de watten gelegd. We hadden een 3gangenmenu genomen maar kregen vooraf nog een overheerlijke amuse, vers brood en een plateau met worst van wild, gefrituurde zwammetjes en homemade kaasstengels, wat een verwennerij!
    Verder hadden we een voorgerecht met verrukkelijke kreeft met mozerella, basillicum en een meloenjus, wat een smaakexplosie, echt fantastisch! Hoofdgerecht bestond uit 2 bereidingen van veluws hert met eekhoorntjesbrood en een super lekkere zachte knolselderijpuree! Als toetje een heerlijke koude aardbeiensoep met bramen en yoghurtsorbet om je vingers bij af te likken.
    We hadden geen wijnarrangement maar hebben wel genoten van de heerlijke wijn die werd geschonken.
    De bediening was uitmuntend, zeee vriendelijk en nam de tijd om iets te vertellen over het eten.
    Het restaurant is zeer knus en de vloerbedekking zorgt voor een huiselijke sfeer. Het restaurant ligt aan de rand van het bos en deze elementen en sfeer zijn terug te vinden in de aankleding. Vanaf het moment dat je binnenkomt voel je je welkom en thuis. Echt een aanrader voor een avondje helemaal weg!

    • Eten & drinken 9
    • Sfeer 9
    • Service 8
    • Prijs / kwaliteit 8
    8,5
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen