• Lid sinds 27 maart 2014
Van restaurant:

Lijsten

  1. Wishlist
  2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

  1. 2,8

    Meds

    Sittard
  2. Cuisinerie Mensinge

    Roden
Nieuwe recensie

Foto's

Activiteiten

  1. Cuisinerie Mensinge's profielfoto
    Cuisinerie Mensinge heeft een foto toegevoegd van Cuisinerie Mensinge
  2. Cuisinerie Mensinge's profielfoto
    Cuisinerie Mensinge heeft een foto toegevoegd van Cuisinerie Mensinge
  3. Cuisinerie Mensinge's profielfoto
    Cuisinerie Mensinge heeft een foto toegevoegd van Cuisinerie Mensinge
  4. Cuisinerie Mensinge's profielfoto
    Cuisinerie Mensinge heeft gereageerd op een recensie van Cuisinerie Mensinge

    Vervelend dat u het zo heeft ervaren. Misschien een tip voor u: kijk volgende keer eerst even naar wat voor restaurant u gaat. Wij zijn geen a la carte restaurant. En wat de kouwe kak betreft, ik kan me voorstellen dat u zich niet prettig voelde in uw foute kersttrui terwijl de rest van de gasten iets formeler gekleed was.

  5. Cuisinerie Mensinge's profielfoto
    Cuisinerie Mensinge heeft gereageerd op een recensie van Cuisinerie Mensinge

    Geachte mevr. de Riel,

    Graag wil ik even reageren op uw recentie. Wij vinden het jammer dat u het zo heeft ervaren. De soep was inderdaad hoog op smaak mits u zoutarm eet, maar zeker geen bouillon, het was een gebonden soep. De broodjes zijn gemaakt zonder zout, ze zijn echter op de bovenkant voorzien van grof zeezout. Bij het serveren werd al door u van broodjes geruild omdat men het beleg niet kon waarderen. De broodjes waren gewoon vers gebakken. Voor luxe koffie en thee wordt nu eenmaal een toeslag gerekent. Gebak bestond uit een trio van kleine taartjes en geen gebakje, ook hiervan was driekwart door u opgegeten, Wat de kerstsfeer betreft: wij houden vast aan de traditie van Sinterklaas en wachten netjes tot deze het land heeft verlaten om ons dan op de kerstversiering te storten, dus het komend weekend.
    Tijdens het eten en na afloop is u gevraagd of alles naar wens was, dit werd beaamt, alles op één broodje na was ook opgegeten. Misschien had u dit beter direct aan kunnen geven zodat we iets voor u konden betekenen.
    Ook uw reactie van recensies en nieuwe eigenaren kunnen wij niet goed plaatsen. De recensies vanaf 11 april zijn op ons van toepassing. En gelukkig kunnen wij trots zijn op ons zelf wat de recensies betreft. Mocht u nog de behoefte om hierover te praten dan nodigen wij u van harte uit om contact met ons op te nemen.
    Met vriendelijke groet,
    Cuisinerie Mensinge

  6. Cuisinerie Mensinge's profielfoto
    Cuisinerie Mensinge heeft een recensie geschreven voor Meds
    Italiaans Sittard

    Bij binnenkomst aardig ontvangen, hoge verwachtingen. Alles mooi opgedekt.

    Bij het eerste drankje was de wijn doodgeslagen zonder bubbels, moscato d’asti besteld, volgens de bon later een cava bianco gekregen. Lekker brood met aioli gekregen.

    Na een half uur wachten terwijl er 10 gasten zaten, kwamen de voorgerechten. Hier was niks op aan te merken. Bij het uithalen wordt het lege boterbordje tot 4 keer toe niet meegenomen (uitruimen, drankjes, indekken en inzetten van het hoofdgerecht).

    Na nog een half uur wachten kwamen de hoofdgerechten. De zalm en de Ierse steak waren oke. De frieten waren dubbel gebakken. De ribeye was koud, de limburgse aspergers zijn wit en niet zoals deze groene (frans?). De aardappels waren niet gaar en rauwe champignons. We hebben aangegeven dat de ribeye koud was. Deze is meegenomen en na 5 min opnieuw opgediend. Wederom was deze koud. Deze toch maar opgegeten. De rauwe aardappels en bult sla (zonder smaak) laten liggen.

    Vervolgens om de rekening gevraagd. Bij de vraag of alles naar wens was geweest aangegeven dat het vlees weer koud was. Omdat deze toch opgegeten was konden ze hier niks meer aan doen. Volgens de medewerker was het vlees in de Josper (barbecue/grill) geweest en zou het goed moeten zijn. Misschien iets ter compensatie aanbieden (gastvrijheid) had het ontevreden gevoel iets weggenomen. Nu met een rekening van 122 euro en een lege maag terug naar huis.

    Jammer van zo’n mooie locatie.

    • Eten & drinken 1
    • Sfeer 8
    • Service 4
    • Prijs / kwaliteit 3
    2,8
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  7. Cuisinerie Mensinge's profielfoto
    Cuisinerie Mensinge vindt Cuisinerie Mensinge leuk
  8. Cuisinerie Mensinge's profielfoto
    Cuisinerie Mensinge heeft een nieuw topic gestart: Verkeerde resraurant

    Hallo,

    Ik heb het verkeerde restaurant beoordeeld. Omdat ik zelf een restaurant heb jeb ik per ongeluk mijn eigen beoordeeld wat niet de bedoeling was.

  9. Cuisinerie Mensinge's profielfoto
    Cuisinerie Mensinge heeft gereageerd op een recensie van Cuisinerie Mensinge

    Inmiddels deze recensent persoonlijk en via een medewerker van eet.nu 4 keer gevraagd om contact met ons op te nemen. Helaas reageert deze recensent niet. De Cuisinerie Mensinge neemt deze recensie dan ook niet serieus. Jammer van het slechte cijfer wat ons goede cijfer onterecht naar beneden drukt.

  10. Cuisinerie Mensinge's profielfoto
    Cuisinerie Mensinge heeft een bericht geschreven voor Anita
  11. Cuisinerie Mensinge's profielfoto
    Cuisinerie Mensinge heeft gereageerd op een recensie van Cuisinerie Mensinge

    Jammer dat u dit zo ervaren heeft. Graag zou ik van u willen weten wanneer u hier gegeten heeft zodat wij kunnen achterhalen waarom het eten niet aan uw verwachting heeft voldaan.

  12. Cuisinerie Mensinge's profielfoto
    Cuisinerie Mensinge schreef:

    Graag willen we een extra e-mail adres toevoegen. Namelijk: hcoster1234@gmail.com ...is dit realiseerbaar?