• Lid sinds 29 januari 2014
  • Leeftijd: 31

Lijsten

  1. Wishlist
  2. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

  1. Luna

    Sittard
  2. Guava

    Sittard
  3. Little Tiger

    Sittard
Nieuwe recensie

Foto's

Activiteiten

  1. Joey's profielfoto
    Joey vindt Luna niet leuk
    Nederlands Sittard

    Joey

    136 punten
  2. Joey's profielfoto
    Joey vindt Guava leuk
    Lunchroom Sittard

    Joey

    136 punten
  3. Joey's profielfoto
    Joey vindt de recensie door Chris voor IKEA leuk
    Eetcafé Heerlen

    Ik ben hier gister met mijn moeder langsgegaan. Hoewel IKEA natuurlijk in beginsel een winkel is met allerlei producten voor de inrichting van je huis, blijkt het ook een bijzonder geschikte plek om een hapje te gaan eten.

    Mijn moeder wilde alleen koffie en een tiramisuhapje. Ik had echter nog niet echt geluncht, dus ik wilde wel wat meer dingen proberen. Ik koos voor het menu met acht plantaardige Zweedse ballen (5,49 euro) met friet (+1 euro). De balletjes werden ruim bedekt met hele lekkere champignonsaus, en ik kon er bij de kassa ook een bakje appelmoes bij doen, met natuurlijk mayonaise en zout voor de frietjes. De balletjes waren erg lekker, zeker met die saus. De frietjes waren echter nog lekkerder, hoewel ze nog een tikkeltje warmer hadden gemogen.

    Ik sloot het trouwens af met een lekker appelgebakje (ik ben even de naam kwijt). Wat je voor zo'n lage prijs krijgt is echt geweldig, ik zei tegen mijn moeder nog "daar kun je het thuis zelf niet warm voor maken". Mijn moeder was ook heel tevreden over haar tiramisu. Of ze nog iets over haar koffie zei weet ik niet, ik was namelijk te druk bezig met genieten van mijn eten.

    Later, toen we de winkel wilden verlaten nadat mijn moeder haar "boodschapje" had afgerekend, kwamen we nog bij het Zweedse delicatessen gedeelte van IKEA. Ik zag hier van alles staan over een vegetarische hotdog (veggiedog) en plantaardig aardbeienijs, en als vegetariër kon ik deze aanbiedingen niet weigeren. 49 eurocent voor een veggiedog?! Ongelofelijk. Nu zou je denken dat het goedkope troep is, maar het tegendeel bleek waar. Het broodje, het worstje en zeker de saus: het was echt heel erg lekker. Als ze zo in de supermarkt lagen, at ik ze waarschijnlijk drie keer per week. En dat plantaardige ijsje was ook heel erg lekker. De 79 cent meer dan waard dus!

    Al met al was ik eerder geen voorstander van IKEA op Eet.nu toe te voegen, omdat ik vond dat het vooral een winkel is, en mensen er hooguit "tijdens het winkelen" gaan eten. Nu ik er zelf uitgebreid gegeten heb, moet ik daar helemaal op terugkomen. Heerlen is voor mij helaas niet heel makkelijk of snel te bereiken, en daarmee gaat het voordeel van de lage prijzen een beetje verloren, maar als ik er vlakbij woonde ging ik hier vast en zeker regelmatig langs.

    Het eten was allemaal heel lekker, het personeel was heel vriendelijk, de wachttijden waren kort, er is meer dan genoeg ruimte en er is genoeg lekkers om uit te kiezen. Ik zou niet weten wat je nog meer van een restaurant of eetcafé zou willen.

    • Eten & drinken 9
    • Sfeer 6
    • Service 9
    • Prijs / kwaliteit 10
    9,1
    1 positieve stem0 negatieve stemmen
  4. Joey's profielfoto
    Joey vindt de recensie door Rik voor i76 leuk
    Huiskamerrestaurant Sittard

    Rik

    63 punten

    Test

    3 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  5. Bedankt voor het melden Arnaud! Het probleem is nu opgelost als het goed is. Houd er rekening mee dat je kunt scrollen in de foto-upload pop-up!

  6. Joey's profielfoto
    Joey vindt Little Tiger leuk

    Joey

    136 punten
  7. Joey's profielfoto
    Joey vindt Bufkes niet leuk

    Joey

    136 punten
  8. Joey's profielfoto
    Joey vindt De Vief Heringe leuk

    Joey

    136 punten
  9. Joey's profielfoto
    Joey vindt Baguette To Go leuk

    Joey

    136 punten
  10. Joey's profielfoto
    Joey vindt Olijf leuk
    Mediterraans Sittard

    Joey

    136 punten
  11. Joey's profielfoto
    Joey vindt [L]even Sittard leuk

    Joey

    136 punten
  12. Joey's profielfoto
    Joey vindt Risky World leuk
    Afhaal en bezorg Amsterdam

    Joey

    136 punten
  13. Joey's profielfoto
    Joey vindt de recensie door Tom-Eric voor Burger Boss leuk

    Afgelopen vrijdag hier besteld omdat ik zag dat er een nieuw bezorgrestaurant in de buurt was. Wat wel interessant is aan dit restaurant is dat naast de vele hamburgers ze ook pokébowls aanbieden, zodat mijn vriendin, die niet echt een hamburgerfan is ook wat lekkers kon bestellen.

    De hamburger die ik had besteld was heel goed, de frietjes die erbij zaten waren ook prima, alhoewel wel wat weinig, dus als je een "vol" gevoel wilt zou ik er nog wel een gerecht bij bestellen. Voor mij waren dit de nachos met gesmolten kaas en jalapeño pepers. Lekker, maar de gesmolten kaas was wel weer hard geworden op de weg naar mijn huis, waardoor het allemaal grote klompen nachos waren.

    De poke bowl die mijn vriendin had was ze erg tevreden over, zeker voor de prijs waarvoor ze verkocht worden. De cheesecake had echter ook wat probleempjes op de reis naar ons huis, waardoor het er wat onsmakelijk uit zag.

    Een paar opstartprobleempjes dus, maar ondanks die problemen waren we toch tevreden over alles en gaan we ze zeker nog een kans geven in de toekomst.

    • Eten & drinken 7
    • Sfeer -
    • Service 6
    • Prijs / kwaliteit 7
    6,9
    1 positieve stem0 negatieve stemmen
  14. Joey's profielfoto
    Joey vindt de recensie door Tom-Eric voor Friture Stein leuk

    Zonder verwachtingen hier onze woensdagmiddaglunch besteld en het was adequaat. Ze hebben een volle menukaart met tientallen diverse gerechten, maar ik denk dat ze beter af zouden zijn als ze deze inkorten en gerechten zoals 'Friet Mexico' niet zouden maken.

    • Eten & drinken 7
    • Sfeer -
    • Service 7
    • Prijs / kwaliteit 7
    7
    4 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  15. Joey's profielfoto
    Joey vindt de recensie door Moreno voor Friture Stein leuk

    Moreno

    161 punten

    Ik verheugde me op een lekkere friet mexico met burger. Vol verwachting nam ik een hap van mijn bestelling. Wat blijkt? De slapste frieten die ik ooit ben tegengekomen. Had beter noodles kunnen bestellen. Erg jammer.

    Burger was ok.

    • Eten & drinken 4
    • Sfeer -
    • Service -
    • Prijs / kwaliteit 4
    4
    4 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  16. Joey's profielfoto
    Joey vindt Friture Stein leuk

    Joey

    136 punten
  17. Joey's profielfoto
    Joey vindt Restaurant Shirak leuk

    Joey

    136 punten
  18. Joey's profielfoto
    Joey vindt Chill-Beansz leuk
    Internationaal Sittard

    Joey

    136 punten
  19. Joey's profielfoto
    Joey vindt Toko Nur leuk
    Afhaal en bezorg Haarlem

    Joey

    136 punten
  20. Joey's profielfoto
    Joey vindt de recensie door Tom-Eric voor Luna leuk
    Nederlands Sittard

    Dankzij een recensie werden we gewezen op de nieuwe vegan opties voor gasten en daarom besloten we dat de eerste werkwoensdag van 2020 een goede dag was om de oude traditie van lunchen in een lokaal restaurant weer op te pakken.

    Woensdagmorgen is er via hun website gereserveerd voor 10 personen. Daarvoor zaten velen van ons voor te smullen door de menukaart online te bekijken. Toen we aankwamen stond er een tafel voor ons klaar, maar al snel kwamen de meesten van ons erachter dat de gerechten waar we ons op verheugd hadden niet op het groepsmenu waar je van moet bestellen als je met 10 gasten komt stonden. De reserveerder was daar wel op gewezen, maar had het niet aan de rest van ons verteld.

    Gelukkig stonden er nog steeds lekkere gerechten op het groepsmenu. Ik ben voor het broodje Biefstuk Deluxe gegaan en deze was lekker. De Crunchy Chicken wraps die sommige collegas hadden zagen er ook lekker uit. Ik vond zelf dat de lunch net niet vulde en een kleine rondvraag leerde me dat ik niet alleen was. Een klein bijgerechtje zoals wat frietjes of een salade had dat probleem opgelost.

    Het restaurant zelf was erg gezellig en ondanks dat ik de Spicy Veggieburger waar ik me op verheugd had niet heb kunnen proberen zijn we niet teleurgesteld weggegaan. Waarschijnlijk is dit niet de enige keer dat we langskomen voor een werklunch dit jaar!

    • Eten & drinken 7
    • Sfeer 8
    • Service 8
    • Prijs / kwaliteit 7
    7,2
    4 vorige recensies
    2 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  21. Joey's profielfoto
    Joey vindt de recensie door Gerard voor Luna leuk
    Nederlands Sittard

    Wat zeg je me? Vegan lunch opties in Sittard? Meteen proberen!

    Bij een reservering voor 10 personen kun je kiezen uit a-la-carte of iedereen hetzelfde. Uiteraard gekozen voor a-la-carte zodat we allemaal verschillende dingen kunnen proberen.

    Dat is nu jammer! Bij het restaurant kwamen we er achter dat onze keuzes flink werden ingeperkt. Je mag niet kiezen uit de lunchgerechten selectie, je mag kiezen uit een selectie van de lunchgerechten! De twee vegan opties die er overbleven waren beide met brood. Jammer, ik had me verheugd op groenten.

    2 lunches per persoon besteld omdat 1 broodje natuurlijk niet genoeg is voor een maaltijd. Ook een glas tomatensoep erbij voor de vegans. De geadverteerde 2,- is natuurlijk geen geld!

    De bediening is zeer snel en kundig, de sfeer prima.

    Als je twee lunches moet bestellen om genoeg te hebben is een lunch wat prijzig. Voor de soep moesten we uiteindelijk ook 2.95 betalen ondanks dat deze voor 2,- geadverteerd staat.

    Als we hier ooit weer komen reserveer ik wel voor 2x5 personen, want op deze manier was het een beetje een teleurstelling. Controleer dus goed je bon en lees de kleine letters op de site om teleurstellingen te voorkomen.

    • Eten & drinken 6
    • Sfeer 8
    • Service 8
    • Prijs / kwaliteit 6
    6,4
    4 vorige recensies
    3 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  22. Joey's profielfoto
    Joey vindt de recensie door Tom-Eric voor i76 leuk
    Huiskamerrestaurant Sittard

    Test voor foto's

    De nieuwste recensie
    1 positieve stem0 negatieve stemmen
  23. Joey's profielfoto
    Joey heeft een recensie geschreven voor i76
    Huiskamerrestaurant Sittard

    Joey

    136 punten

    Waardeloos

    • Eten & drinken 1
    • Sfeer 2
    • Service 2
    • Prijs / kwaliteit 1
    1,2
    2 vorige recensies
    0 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  24. Joey's profielfoto
    Joey vindt Simla leuk

    Joey

    136 punten
  25. Joey's profielfoto
    Joey is Moreno gaan volgen.
  26. Joey's profielfoto
    Joey heeft een foto toegevoegd van i76
    Huiskamerrestaurant Sittard
  27. Joey's profielfoto
    Joey vindt Bonito's leuk
    Afhaal en bezorg Sittard

    Joey

    136 punten
  28. Joey's profielfoto
    Joey vindt de Aetzaak leuk

    Joey

    136 punten
  29. Joey's profielfoto
    Joey vindt Rhodos leuk
    Internationaal Geleen

    Joey

    136 punten
  30. Joey's profielfoto
    Joey vindt de recensie door Tom-Eric voor Jay's Streetfood leuk

    Vandaag op kantoor besteld bij dit restaurant. Ze stonden op gesloten op Thuisbezorgd, maar nadat een collega belde hebben ze het speciaal even opengezet zodat we konden bestellen en online betalen.

    De broodjes die we besteld hebben waren lekker en het is fijn dat ze wat specialere broodjes hebben om uit te proberen. Ik kan niet wachten tot volgende week zodat we weer kunnen bestellen bij dit restaurant!

    • Eten & drinken 7
    • Sfeer -
    • Service 9
    • Prijs / kwaliteit 8
    7,7
    3 positieve stemmen0 negatieve stemmen

Meer updates