• Lid sinds 21 december 2009

Zondags gesloten.

Lijsten

  1. Wishlist
  2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

  1. Snackpoint De Gans

    Goes
Nieuwe recensie

Foto's

Snackpoint De Gans heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

  1. Snackpoint De Gans's profielfoto
    Snackpoint De Gans heeft gereageerd op een recensie van Snackpoint De Gans

    Als het nou niet goed is waarom bel je dan niet dan hadden we andere gebracht, maar na 3 dagen een op merking plaats heeft geen zin, de snack is gebracht omdat er niemand beschikbaar was om hem te brengen, maar ja we zullen eens wat goed doen.

  2. Snackpoint De Gans's profielfoto
    Snackpoint De Gans heeft gereageerd op een recensie van Snackpoint De Gans

    Waarom BEL je dan niet als het niet goed is , dan komen we alles ruilen.

  3. Snackpoint De Gans's profielfoto
    Snackpoint De Gans heeft gereageerd op een recensie van Snackpoint De Gans

    Dat klopt inderdaad het was heel druk en als er 15 bestellingen voor jou zijn , ben je echt niet eerder aan de beurt , en dat de friet melig smaakt daar kan ik niks aan doen het is verse friet , en van de 100 kilo die we gebakken hebben , en van de 47 bestellingen die we bezorgd hebben , ben jij de eerste die er wat van zegt .

  4. Snackpoint De Gans's profielfoto
    Snackpoint De Gans heeft gereageerd op een recensie van Snackpoint De Gans

    Ten eerste wij hebben Nederlands personeel , en als er 15 bestellingen voor u zijn met zsm gaat alles op zijn beurt , en hoe lang het gaat duren kunnen we niet zeggen dat ligt aan de bezorgers sommigen moet naar Wilhelminadorp en s’Heer Hendrikskinderen en dan ben je een poos onderweg , en de dame heeft uw bestelling toen maar voor een paar andere gelegd zodat hij eerder weg kon , en als je 42 bestellingen op een avond doet , zullen er toch klanten moeten wachten, maar als u niet meer bij ons besteld bedank ik u voor alle bestellingen die wel goed gingen.
    Mvg.

  5. Snackpoint De Gans's profielfoto
    Snackpoint De Gans heeft een nieuw topic gestart: Hoe komt ik van deze site af

    Ik wil van deze site af maar hoe.

  6. Snackpoint De Gans's profielfoto
    Snackpoint De Gans heeft gereageerd op een recensie van Snackpoint De Gans

    Ik heb een foto van mijn vet naar de mevrouw gestuurd het vet is kraak helder en er wordt geen visin defrituurpan gebakken daar hebben weeen andere pan voor , maar ze heb al op diverse site gereageerd en FB , weg hebben haar nog een tegoed willen geven maar ze besteld toch niet meer bij ons , als je 50 bestellingen op een avond doe zit er altijdwel een rote appel bij .
    Mvg

  7. Snackpoint De Gans's profielfoto
    Snackpoint De Gans heeft gereageerd op een recensie van Cafetaria Snack 77

    We bezorgen iedere dag vanaf 12.30 uur bestellen op www.degansgoes.nl , TB verdwijn binnen kort in Goes.

  8. Snackpoint De Gans's profielfoto
    Snackpoint De Gans heeft gereageerd op een recensie van Snackpoint De Gans

    Ten eerste , het is ontzettend druk , er is geen tijd voor te bellen , er wordt continu met 2 scooters gereden , we hebben ook nogveel afhaal , en bistro vol mensen , de sauzen op de friet gaan nu apart. En als je nog eens zo iets heb bel dan gelijk dan kan er nog wat geregeld worden.

  9. Snackpoint De Gans's profielfoto
    Snackpoint De Gans heeft gereageerd op een recensie van Snackpoint De Gans

    Dank je wel de recensie.

  10. Snackpoint De Gans's profielfoto
    Snackpoint De Gans vindt de recensie door Remco voor Snackpoint De Gans leuk

    Online eten besteld zelf afgehaald bij thuis komst bleek er een kroket te missen die wel betaald was. Maar nog geen minuut later stopt er een scooter en kwamen ze die netjes brengen nou dat is nog eens Service! Eten was trouwens zoals vaker gewoon weer goed! Top 👍🏻

    • Eten & drinken 8
    • Sfeer 7
    • Service 9
    • Prijs / kwaliteit 10
    8,8
    1 positieve stem0 negatieve stemmen
  11. Snackpoint De Gans's profielfoto
    Snackpoint De Gans heeft gereageerd op een recensie van Cafetaria Snack 77

    Klacht indienen kan altijd , dit is zeer slecht voor je gezondheid , en wie is de volgende

  12. Snackpoint De Gans's profielfoto
    Snackpoint De Gans schreef:

    Openingstijden van Zondag kunnen eraf.
    BVD.

  13. Snackpoint De Gans's profielfoto
    Snackpoint De Gans schreef:

    Heet nu Snackpoint De Gans.
    Heb eigen website www.degansgoes.nl voor bezorgen of afhalen.

  14. Snackpoint De Gans's profielfoto
    Snackpoint De Gans heeft gereageerd op een recensie van Snackpoint De Gans

    Als je nou al zo druk heb en ze bellen en zeg netjes dat het er aan komt en je druk de telefoon uit wat is daar mis mee , en van die andere recensies weet je niet in wat voor staat de persoon was.

  15. Snackpoint De Gans's profielfoto
    Snackpoint De Gans heeft gereageerd op een recensie van Snackpoint De Gans

    De mensen die bestellen denken dat ze het binnen een half uur hebben maar als er 15 bestellingen voor zijn worden ze om ze beurt klaar gemaakt en bezorgd , en ivm koopavond was het abnormaal druk. En de jongen die bij ons werk nam netjes de telefoon op want ik stond erbij , terwijl er nog 3 voor waren heeft hij het klaar gemaakt en bezorgd.

  16. Snackpoint De Gans's profielfoto
    Snackpoint De Gans heeft gereageerd op een recensie van Snackbar 't Hapje
  17. Snackpoint De Gans's profielfoto
    Snackpoint De Gans heeft Snackpoint De Gans toegevoegd als favoriet restaurant
    € -
    • Snackbar
    Kreukelmarkt 14 Goes
    10 positieve stemmen20 negatieve stemmen
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  18. Snackpoint De Gans's profielfoto
    Snackpoint De Gans heeft gereageerd op een recensie van Cafetaria Snack 77

    Als het nou zo druk is en je moet lang wachten waarom bestel je dan niet via thuisbezorgd.nl in Goes zit een hele goede met een snelle en vriendelijke bezorger en je riskeer ook geen boete als je je auto bij de kerk zet ( 89,-. ) .

  19. Snackpoint De Gans's profielfoto
    Snackpoint De Gans vindt de recensie door kees voor Cafetaria Snack 77 leuk

    De snackbar wordt steeds minder. Zeer duur en harde frites. (Weinig) Lange wachttijden. Zaak heeft veel ingeboet in kwaliteit.

    • Eten & drinken 1
    • Sfeer 1
    • Service 2
    • Prijs / kwaliteit 2
    1,5
    De nieuwste recensie
    1 positieve stem0 negatieve stemmen
  20. Heerlijk eten voor een goede prijs.

    Vers gemaakte frites en de hamburgers zijn ook heerlijk!

    Ook de afhaal is goed.

    Voor als je zin hebt in een snelle, maar wel goede hap!

    • Eten & drinken 10
    • Sfeer 8
    • Service 9
    • Prijs / kwaliteit 10
    9,7
    1 positieve stem0 negatieve stemmen
  21. Snackpoint De Gans's profielfoto
    Snackpoint De Gans heeft gereageerd op een recensie van Snackpoint De Gans

    Dit is altijd het geval als je van oude aardappel naar nieuwe aardappel gaat. Die nieuwe aardappel is nog te verse en er zit te veel zetmeel in.
    MvG, Peter .

  22. Snackpoint De Gans's profielfoto
    Snackpoint De Gans vindt de recensie door Kees voor Snackpoint De Gans leuk

    Friet laten bezorgen bij ons thuis. Was netjes op tijd. Friet zag er lekker uit en krokant. Maar was het helaas niet, de friet was taai. Heb er een aantal jaren terug ook gegeten toen het nog anders heette. Toen was het ook al taai friet. Helaas is dat niet veranderd. Voor de rest was het eten wel goed. En een snelle levering.

    • Eten & drinken 6
    • Sfeer -
    • Service 9
    • Prijs / kwaliteit 6
    6,3
    1 positieve stem0 negatieve stemmen
  23. Snackpoint De Gans's profielfoto
    Snackpoint De Gans vindt de recensie door Jack voor Snackbar Andy leuk

    Jack

    12 punten

    De snacks zijn er zeer goed. Maar de friet vind ik de laatste tijd gewoon slecht. Ze zijn zo hard en allemaal van die scherpe punten erin. Maar zijn saté en zijn warm vlees is zalig.

    • Eten & drinken 5
    • Sfeer 7
    • Service 8
    • Prijs / kwaliteit 7
    6,3
    1 positieve stem0 negatieve stemmen
  24. Snackpoint De Gans's profielfoto
    Snackpoint De Gans schreef:

    Nu ook pinnen.

  25. West-Europees Goes

    Als je een 10 geeft kun je niet meer hoger, maar deze mensen zijn hard op weg om die 10 te verdienen.
    Heerlijk eten, professionele maar ook heel vriendelijke bediening en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een restaurant om zeker terug te komen.
    Ps Ze zien kans om zelfs het toilet gezellig te maken.

    • Eten & drinken 9
    • Sfeer 9
    • Service 9
    • Prijs / kwaliteit 9
    9
    2 positieve stemmen0 negatieve stemmen
  26. We kwamen er elke woensdag avond en echt, Suikerbuik is een een goeie vent en z'n spullen zijn gewoon goed. Dus meer friet halen hier jaaaaa, groetjes, de papierophalers.

    • Eten & drinken 7
    • Sfeer 7
    • Service 9
    • Prijs / kwaliteit 9
    8
    1 positieve stem0 negatieve stemmen
  27. hollebollegijs

    Meerdere malen gegeten. Eigenaars vriendelijk. Personeel soms minder. Weet niet echt of je het wel een bistro kunt noemen. Mischien eerder een oversized snackbar? Je krijgt wel waar voor je geld, een flink bord vol.

    • Eten & drinken 6
    • Sfeer 6
    • Service 6
    • Prijs / kwaliteit 6
    6
    1 positieve stem0 negatieve stemmen
  28. Goede friet en de eigenaar is erg aardig. Van al het personeel kan dit echter niet gezegd worden.

    Ik liep laatst naar binnen en het meisje stond al achter de bar en keek me nors en star aan zonder ook maar iets te zeggen. Ik bleef ook even staan en ze zei nog altijd helemaal niets.

    Dat vind ik toch echt niet kunnen. Zelfs een "zeg het maar" of "wat mag het zijn?" was te veel gevraagd.

    Uiteindelijk heb ik dan maar mijn bestelling gegeven en liep ze zonder iets te zeggen naar achter met het briefje en gaf het later ook zonder iets te zeggen aan mij. Ik begon met bijna af te vragen of ze wel kón prateng.

    Het is dat de friet er lekker is, want ik was bijna weggelopen.

    • Eten & drinken 9
    • Sfeer 7
    • Service 1
    • Prijs / kwaliteit 9
    8
    1 positieve stem0 negatieve stemmen
  29. Dave Peeters

    Heerlijke friet met stoofvlees, eigenaar is ook erg vriendelijk.

    • Eten & drinken 10
    • Sfeer 9
    • Service 10
    • Prijs / kwaliteit 9
    9,5
    1 positieve stem0 negatieve stemmen
  30. Goed!

    De jongen die ons hielp was erg vriendelijk.

    Het ziet er ook gezellig modern en schoon uit.

    Mochten wij Goes nog eens bezoeken?

    Dan gebruiken wij de lunch weer bij De Gans.

    Vriendelijke groet,

    Mary uit Rotterdam.

    1 positieve stem0 negatieve stemmen

Meer updates