Up to date zijn van websites, belangrijk ??

  • Rob en Els

    Hoi allemaal,

    Hebben jullie dat nu ook, dat jullie via eet.nu naar de website van een eetgelegenheid doorlinken en dat jullie bijvoorbeeld in januari nog het kerstmenu tegenkomen ?? Of dat je in de maand mei zit en er staat het valentijnsmenu nog op de site. Of in augustus het herfstmenu ?? Ergerlijk, maar ook weer begrijpelijk. De eigenaar is vaak niet degene die de website doet onderhouden. Zelf zou ik een web beheerder direct van zijn taak ontheffen, als hij nu het kerstmenu nog op mijn site had staan.

    Zou u zo vriendelijk willen zijn en misschien hier willen laten weten waar vergelijkbare oude meuk op de sites staat, of waar een site niet dat oplevert wat je verwacht ??

  • Rob en Els

    De eerste. Hier staat het kerstmenu nog op de site.

    http://www.eet.nu/wanssum/brasserie-de-maashoeve/website

  • Rob en Els

    Not Found
    The requested URL /content_page.asp?content_id=25&language_id=1 was not found on this server.

    www.karpendonksehoeve.nl

  • Rob en Els

    Hieronder een link naar een te koop website ??

    http://www.eet.nu/burgh-haamstede/la-baguette/website

  • Rob en Els

    Op deze pagina klik ik, Naar de website, en er gebeurt niets. Kan natuurlijk een moment opname zijn ??

    http://www.eet.nu/amsterdam/blauw/website

  • Rob en Els
  • Rob en Els

    Stel, dat de eet.nu content managers bij elke geplaatste, goedgekeurde recensie, de website, indien van toepassing, checken, kan er meteen bij constateringen van bovenstaande aard een mail naar de betreffende zaak. Dan zou dit topic overbodig worden. Toch ? Ik vind tot dan deze melding hier op dit topic beter dan via eet.nu contact, omdat het en public duidelijk wordt wie up to date is en wie niet.

  • Tom-Eric

    Ik vrees dat we dan het aantal content managers wat wij in dienst hebben moeten gaan verdrievoudigen. We zijn wel bezig met een oplossing voor dit probleem, maar ik kan daar nu nog niets over zeggen ;-).

  • Rebecca Jongeling

    Zelf hebben we op onze site ook altijd het barbecue menu staan en het winterbuffet. http://www.5broden2vissencatering.nl/barbecue-amsterdam en http://www.5broden2vissencatering.nl/buffetten Enerzijds is dat goed vanwege google die kan de pagina's dan goed indexeren anderzijds zijn veel mensen al lang van te voren bezig met het regelen van een bepaald evenement. Soms wel een jaar of half jaar van tevoren. Het is dan goed om daar op te anticiperen denk ik. Het is dus niet altijd luiheid, behalve als het op de homepage staat, dat kan echt niet...

  • Rob en Els

    Rob en Els vroegen:

    Stel, dat de eet.nu content managers bij elke geplaatste, goedgekeurde recensie, de website, indien van toepassing, checken, kan er meteen bij constateringen van bovenstaande aard een mail naar de betreffende zaak. Dan zou dit topic overbodig worden. Toch ? Ik vind tot dan deze melding hier op dit topic beter dan via eet.nu contact, omdat het en public duidelijk wordt wie up to date is en wie niet.

    Tom-Eric schreef:

    Ik vrees dat we dan het aantal content managers wat wij in dienst hebben moeten gaan verdrievoudigen. We zijn wel bezig met een oplossing voor dit probleem, maar ik kan daar nu nog niets over zeggen ;-).

    Vraagje:

    Is er al iets nieuws te melden in dit issue, of moet ik dat wellicht in Nieuwe features opzoeken ?? Kan het zo zijn dat ik iets gemist heb ??

  • Tom-Eric

    Ik zal je even een mailtje sturen met informatie ;-)

  • Youp Hesta

    Ik ben eigenaar van https://www.becatering.nl en ik heb mij sinds kort aangemeld bij eet.nu. Kan iemand mij vertellen of deze problemen nog steeds op dit platform aanwezig zijn?

  • Tom-Eric

    Hallo Youp,

    De problemen in dit topic hebben voornamelijk te maken met restaurants die hun website niet updaten, of restaurants die hun profiel op eet.nu niet up-to-date houden met hun website. Als oplossing daarvoor hebben we ons eigen website beheer systeem gemaakt die de data op beide plekken up-to-date houden.

    Daarnaast hebben we nu meer content beheerders in dienst dan 3 jaar geleden en gebruiken we meer automatisering om gegevens up-to-date te houden. Als restaurateur heb je zelf volledig de controle over de informatie op je profiel, dus als je dit bijhoudt zal er voor jou geen probleem zijn.

Volg deze dialoog via e-mail

Markdown

Om opmaak toe te voegen aan een topic of reactie kan je gebruik maken van Markdown.