Recensie verwijderen

• Nieuwenhuis

Wij schamen ons diep over de recensies die jullie geplaatst hebben over De Appelsche Hof. Omdat we weten dat ze niet op waarheid berusten.

• jeannette

Helaas is ons antwoord over de klacht bij restaurant Pannetjes bij de verkeerde recensie terecht gekomen. Moet zijn bij de recensie van Arie. Gaarne verzoeken we u dit te corrigeren.

• Nieuwenhuis

Negatieve recensies online? Wat nu?!

• Tom-Eric

@jeanette - Ik heb de reactie voor jullie verplaatst.

• Nieuwenhuis

Kijk nou moet je dus op al dit soort onzin gaan gaan reageren omdat je je handen wast in de keuken. Ik voel me dus behoorlijk in me privacy aangetast. Mocht niet van mijn vrouw die dat zielig vond maar het wel groot op internet zetten. Maar goed koren op de molen van Tom-Eric. Wordt weer goed gelezen. Leve het eet.nu.nl spektakel.

Vóór het eten even naar het toilet, waar een van de mannelijke personeelsleden net klaar was met zijn bezigheden bij het urinoir. Na een schichtige blik op mij, verdween hij zonder een woord te verspillen en zonder handen wassen zo snel mogelijk en schoot de keuken in. Ik wou na terugkomst aan onze tafel wegens lichte walging van dit onhygiënische vertoon het bestelde afgelasten en verdwijnen, maar dat mocht niet van mijn vrouw die dat "zielig vond".
    De pannenkoeken lieten erg lang op zich wachten, maar waren lekker. Mijn bord was gloeiend heet, en daar werd keurig voor gewaarschuwd. Ik hoop dat de meeste eventuele bacteriën die 180 graden C. niet overleven. Maar ondanks de prettige bediening, geen volgende keer voor mij.

• Nieuwenhuis

Leve het eetnu spektakel!

• Hanneke Westerbrink

Tja en nu ben je geblokkeerd.

• Tom-Eric

Ik ga er van uit dat Hanneke Westerbrink het nieuwe account is van Nieuwenhuis die we inderdaad vanmorgen geblokkeerd hebben, omdat ondanks mijn verzoek om te stoppen, er random recensenten op Eet.nu lastig gevallen werden met ongepaste reacties en duimpjes omlaag.

Volg deze dialoog via e-mail

Markdown

Om opmaak toe te voegen aan een topic of reactie kan je gebruik maken van Markdown.