recensie verwijderen

  • p.p

    Dit topic is verplaatst naar Hoe verwijder ik een recensie?


    Goedemiddag, Zouden jullie mijn recensie van Harre tapas Bolsward willen verwijderen Alvast Bedankt!

  • An

    Goedemiddag p.p,

    Natuurlijk, dat is geen enkel probleem en heb ik zojuist voor je in orde gebracht! Jouw recensie is nu niet langer zichtbaar op de Eet.nu pagina van Harré Tapas in Bolsward.

    Met vriendelijke groet,

    An

    Redactie Eet.nu

  • Bvanbrenk

    Wilt u mijn recentie waar staat 3 punten verwijderen daar is iets fout gegaan dank u

  • An

    Goedemorgen Bvanbrenk,

    Naar aanleiding van uw bericht heb ik de recensie even opgezocht en denk ik dat er een klein misverstand is. Als ik het goed zie, hebt u een duimpje gegeven aan De Pauw in Warnsveld. Bij dat duimpje staat nu dat het door u gegeven is en daarbij wordt de score van uw eigen profiel getoond (= 3 punten). Deze score is afhankelijk van uw activiteit op Eet.nu (door recensies te schrijven kunt u deze bijvoorbeeld verhogen) en is ook te zien onder uw profielfoto.

    Voor alle duidelijkheid: deze profielscore heeft dus niets te maken met het aantal cijfers dat u aan het restaurant hebt gegeven. Indien u toch liever het duimpje verwijdert, kunt u dat doen door bij het restaurant nogmaals op het duimpje te klikken.

    Hopelijk is het met deze uitleg wat duidelijker waar het stukje "3 punten" in dat kader naar verwijst. Mocht er iets toch nog niet helemaal duidelijk zijn, laat het gerust weten en dan help ik u graag verder.

    Met vriendelijke groet,

    An

    Redactie Eet.nu

  • Brouwers

    Uit topic: Recentie verwijderen

    Zou u mijn recentie willen verwijderen het is allemaal netjes en correct opgelost

    Alvast bedankt !

  • Janita

    Goedemorgen,

    Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te horen dat alles netjes is opgelost. Ik heb de recensie even voor je opgezocht en deze verwijderd. Jouw recensie is nu niet langer zichtbaar op het restaurantprofiel van Chalet Couvert in Aarle-Rixtel. Hopelijk is dit zo in orde voor je.

    Wij hopen je snel weer terug te zien op Eet.nu en ik wens je nog een fijne dag toe!

    Met vriendelijke groet,

    Janita

    Redactie Eet.nu

Volg deze dialoog via e-mail

Onderwerpen

Markdown

Om opmaak toe te voegen aan een topic of reactie kan je gebruik maken van Markdown.