• Lid sinds 1 januari 2015

Lijsten

  1. Wishlist
  2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

  1. Tasty World

    Hoogerheide
Nieuwe recensie

Foto's

ellen heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

  1. ellen's profielfoto
    ellen heeft gereageerd op het topic: Wijziging

    i.p.v. koken heb ik koeken in mijn recentie voor tasty world Hoogerheide geschreven. Kun je dat wijzigen aub

  2. ellen's profielfoto
    ellen heeft gereageerd op een recensie van Tasty World

    Je zou eens de moeite moeten nemen om nu na de verbouwing een keer terug te komen. Ik kan het je echt aanraden. Het restaurant is helemaal opgeknapt, verbouwd. het buffet is veranderd er zijn gerechten uit andere landen lees werelddelen bijgekomen. De koks zijn op Nederlandse les en ze bakken een knapstukje vlees of vis.

  3. ellen's profielfoto
    ellen heeft Tasty World toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Wok
    • Internationaal
    • Grill
    Antwerpsestraatweg 100 Hoogerheide
    58 positieve stemmen24 negatieve stemmen
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  4. ellen's profielfoto
    ellen heeft gereageerd op een recensie van Tasty World

    Dat dit restaurant geen Dim sum heeft komt omdat het geen afhaalchinees is. Het is een restaurant met wereldgerechten.Als je invalide of slecht ter been bent is er gewoon een invalidentoilet op de etage naast de garderobe. Het is niet moeilijk met ongefundeerde kritiek een restaurant omlaag te halen. Je kunt zelf cola, sinas,, chocomelk, fristi, sap thee, koffie, slush puppy pakken zoveel als je maar wild. Alleen voor alcoholische dranken moet je betalen. Het voordeel van vooraf betalen is dat je weg kunt gaan wanneer je wilt en niet hoeft te wachten op het opmaken van de rekening. Dat ze geen kir en kava schenken, tja dan moet je naar een 3 sterren restaurant gaan. Tasty World is een gewoon restaurant zonder sterren en zonder kapsones. Ik heb er veel beter gegeten dan bijvoorbeeld in de meeste restaurants in Antwerpen. Maar misschien is het slim als u nzar een sterrenrestaurant gaat . Dan kunt u daar op chic gaan!

  5. ellen's profielfoto
    ellen heeft gereageerd op een recensie van Tasty World

    Ja met het kerstdiner is het nu eenmaal duurder dat is bij alle restaurants in de kerstperiode. Ik kan je mening dus echt niet delen. En het restaurant zit vaak behoorlijk vol.maar door de verbouwing merk je dat dat niet omdat er allemaal aparte gedeeltes zijn gecreëerd met o.a hoge banken en muurtjes die zo intieme hoekjes vormen. Het eten is voortreffelijk.